Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:15:04 GMT

مشکل تامین نفت سفید در گناوه حل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۷۵۱۷

مشکل تامین نفت سفید در گناوه حل شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گناوه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: خانوارهایی که خطوط گازرسانی در محل سکونت آنان اجرا شده و علمک گاز در ورودی منازل آنان نصب است اما به شبکه متصل نشده‌اند، سهمیه نفت سفید تعلق نمی‌گیرد که با پیگیری استاندار بوشهر این مشکل حل شد.

وهاب تنگسیری افزود: این عده از خانوارها برای دریافت نفت سفید در مرحله اول در سامانه اینترنتی "نیو تجارت آسان" درخواست خود را ثبت و پس از تایید اداره گاز که بصورت آنلاین انجام می‌شود، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این دوره سهمیه نفت سفید با کالابرگ انجام نمی‌شود و از طریق شماره حسابی که در این سامانه توسط خانوارها باید اعلام شود، تعلق خواهد گرفت.

رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی گناوه گفت: براساس سهمیه بندی صورت گرفته خانوارهای ۱ و ۲ نفره ۱۲۰ لیتر، ۳ و ۴ نفره ۱۶۰ لیتر و ۵ نفر به بالا ۲۰۰ لیتر سهمیه اختصاص یافته که در کارت بانکی آنان منظور شده‌است.

وی بیان کرد: مشکلی در زمینه تامین و عرضه سوخت نفت سفید در شهرستان گناوه وجود ندارد و خانوارهای مشمول می‌توانند بادردست داشتن کارت بانکی براساس میزان سهمیه‌ای که به آنان اختصاص یافته‌است به جایگاه‌ها مراجعه و دریافت کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بندرگناوه اجتماعی نفت سفید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه اجتماعی نفت سفید بندرگناوه اجتماعی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی