Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:05:08 GMT

اتصال تمام نقاط پرمراجعه شهر به مترو

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۷۵۵۴

اتصال تمام نقاط پرمراجعه شهر به مترو

شهردار تهران برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از اتصال همه نقاط پرمراجعه شهر به مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی گفت: تمامی سازمان ها، سرویس‌ها و خدماتی که در شهرداری تهران ارائه می‌دهیم در کتابی جمع آوری شده است که نیازمندی‌های فناورانه و نوآورانه در شهرداری تهران را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از سوی دیگر وزارت علوم شرکت‌های دانش بنیان را دعوت کرده و قرار است همکاران ما مشکلات خود را مطرح کنند تا این موضوع‌ها ساماندهی شوند. صندوق حمایت از نوآوری هم حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و امیدوارم اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

شهردار تهران درباره اینکه مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران چه زمانی به مترو متصل می‌شود و چرا درباره افتتاح متروی نمایشگاه تاخیر شده است، گفت: آن زمان که در مورد متروی این مکان تصمیم گرفته شد در شهرداری حضور نداشتم، اما به طور قطع تمام نقاط پرمراجعه تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران به شبکه حمل و نقل ریلی وصل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت شهرداری تهران مترو مشکلات وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است