Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان از برگزاری همایش علمی کارآفرینی و اقتصاد زراعت چوب در ابن استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر یونس رنجکش در جلسه کمیته فنی ستاد زراعت چوب استان گیلان افزود : این همایش علمی با هدف دست‌یابی به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه زراعت چوب و بررسی مزیت‌های زراعت چوب و نقش آن دراقتصاد استان گیلان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : با توجه به شرابط طبیعی و موقعیت جغرافیایی و همچنین استقرار صنایع تبدیلی و وابسته به چوب، فرصت‌ها و مزیت‌های بسیاری در گیلان وجود دارد که برگزاری اینگونه همایش‌ها می تواند در چگونگی بهره‌مندی‌های اقتصادی بهتر از این ظرفیت‌ها حائز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: در زمینه زراعت چوب در استان گیلان از شش‌ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است و تلاش داریم در یک اقدام فراگیر و با در نظر گرفتن مجموعه ظرفیت‌های موجود در استان ضمن انجام اقدامات ترویجی مشوق‌های خوبی را برای زراعت چوب داشته باشیم.

رنجکش تدوین شیوه‌نامه زراعت چوب  تهیه بسته‌های حمایتی شناسایی عرصه‌های قابل زراعت و برنامه‌ریزی برای ایجاد پشتیبانی‌های لازم در زمینه تولید چوب و حمایت از صنایع وابسته را از گام‌های مهم در این زمینه عنوان کرد.

به گفته مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان کارآفرینی مبتنی بر جامعه روستایی و تقویت اقتصاد محلی روستاییان با استفاده از امکانات موجود روستا و ظرفیت‌های استان از مهم‌ترین اهداف طرح زراعت چوب در کنار تامین نیاز واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد : همایش علمی کارآفرینی و اقتصاد زراعت چوب در گیلان با همکاری استانداری، ادارات کل منابع طبیعی، ایستگاه تحقیقات جهاد کشاورزی، صنایع و معادن، جهادکشاورزی، آب منطقه‌ا ، محیط زیست، صنایع وابسته و نهادهای مرتبط با زراعت چوب برای اسفند ماه سال جاری پیش‌بینی شده است.

در این جلسه همچنین در خصوص تدوین نهایی بسته‌های حمایتی زراعت چوب تصمیاتی اتخاذ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان اقتصاد جامعه سرمایه گذاری صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است