Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:58:20 GMT

پیشتازی مردان تعاون‌گر زنجانی نسبت زنان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۸۳۹۸

پیشتازی مردان تعاون‌گر زنجانی نسبت زنان

ایسنا/زنجان معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان گفت: اعضای عادی مرد تعاونی‌ها حدود ۵۵۰ هزار نفر و اعضای عادی زن این تعاونی‌ها ۳۳۵ هزار نفر است.

علی پاک‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی، اظهار کرد: به منظور آنلاین شدن کار تعاونی‌ها، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی فعال شده که هدف از این کار یکپارچگی در ثبت اطلاعات تعاونی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: با ایجاد و راه‌اندازی این سامانه تشکیل تعاونی و اتحادیه از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی، انجام می‌شود؛ علاوه‌ بر آن، در روند فعالیت این سامانه مجموع زمان رسیدگی به درخواست و مدارک متقاضیان در سامانه، نباید از پنج روز کاری تجاوز کند.

وی افزود: بعد از تایید مدارک در سامانه، موافقت‌نامه تشکیل تعاونی، اساسنامه و سایر مکاتبات و مجوزهای موردنیاز برای تشکیل تعاونی به صورت خودکار صادر می‌شود.

پاک‌منش، استان زنجان را دارای ۱۱۶۲ تعاونی با ایجاد ۱۱ هزار و ۶۷۸ شغل دانست و تصریح کرد: ۸۶ تعاونی در شهرستان ابهر فعال است که از این محل برای ۷۲۷ نفر اشتغالزایی شده و از محل فعالیت ۳۹ تعاونی در ایجرود برای ۱۸۷ نفر اشتغالزایی شده است. همچنین در خدابنده نیز ۲۵۶ تعاونی با اشتغالزایی ۱۶۶۸ نفر فعال است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تعاونی‌های فعال شهرستان خرم‌دره ۸۱ واحد با اشتغالزایی برای ۹۳۸ نفر است، عنوان کرد: همچنین در شهرستان زنجان نیز ۴۵۱ تعاونی فعال بوده که از این طریق برای ۴۹۱۶ نفر اشتغالزایی شده است. همچنین تعداد تعاونی‌های فعال شهرستان سلطانیه ۸ واحد شرکت با ۱۳۳ نفر اشتغالزایی و طارم  ۱۳۴ تعاونی با ۲۳۹۶ اشتغالزایی و در ماه‌نشان نیز ۱۰۷ تعاونی برای اشتغالزایی ۷۱۳ نفر فعال است.

معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به اعضای عادی تعاونی‌های استان، خاطرنشان کرد: اعضای عادی مرد تعاونی‌ها، حدود ۵۵۰ هزار نفر و اعضای عادی زن این تعاونی‌ها ۳۳۵ هزار نفر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان تعاوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان