Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: نهضت ساخت داخل علاوه بر افزایش اشتغالزایی موجب توسعه صادرات نیز می شود.

مهدی صادقی نیارکی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی های ساخت داخل گیلان که در نمایشگاه بین المللی شهر رشت در حال برگزاری است در گفت و گو با ایسنا گفت: هفت برنامه محوری در وزارت خانه صمت اعلام شده است که مهمترین آنها توسعه رونق تولید و ساخت داخل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب این پروژه محوری به دنبال به هم رسانی توانمندی ها و جمع بندی نیازمندی های داخل هستیم.

صادقی، ارزش قراردادهای نهضت ساخت داخل را  ۴۱۲ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه ها نیز از دیگر برنامه های محوری است که فرصت های اعلام نیاز واحدهای تولیدی و توانمندی های تولید را فراهم می کند.

وی هدف مهم برگزاری نمایشگاه های تولید داخل را اعلام نیازمندی ها و توانمندی ها دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه ها در به هم رسانی این دو حوزه تاثیر فوق العاده ای دارند.

وی تصریح کرد: از پروژه های محوری سال ۹۸ تامین حداکثری نیاز واحدها با ساخت داخل هدفگذاری شده در راستای درون زایی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است که منجر به اشتغالزایی و پویایی صنعتی نیز می شود.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه تامین نیاز داخل از خواست مردم است، تا توان اتکا صنعتی کشور بالا برود. در ضمن تثبیت اشتغال شاهد رشد اشتغالزایی نیز باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: تامین نیازهای داخل علاوه بر اشتغالزایی و بهره گیری از زحمات نخبگان، منجر به توسعه صادارت می شود که خود دستاوردی بزرگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ ایران اکسپو

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ ایران اکسپو
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود