Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: شاید نفرات تیم کشتی سینا صنعت ایذه کم نام نشان باشند اما همه مصمم هستند تا بهترین کشتی‌ها را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند. تاریخ انتشار: 09:52 - 27 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۰۲۹

ملک محمدبویری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان، اظهار داشت: از حضور در جام باشگاه‌های جهان انصراف داده بودیم و قرار نبود در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم اما در فاصله چهار، پنج روز مانده به این مسابقات برخی عوامل دست به دست هم دادند تا خودمان را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان قانع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از اینکه از حضور در جام باشگاه‌های جهان انصراف دادیم رئیس هیئت کشتی استان خوزستان حتی یک تماس هم نگرفت تا دلیل این کار را از ما بپرسد. اگر مرعشیان در این خصوص ورود می‌کرد قطعا سایر مسئولان استان هم برای کمک به باشگاه وارد عمل می‌شدند تا برای کشورمان و همچنین استان خوزستان افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد تا عزم خود را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان جزم کنند، گفت: وقتی اصرار و انگیزه جوانان خوزستانی را برای حضور در این رقابت‌ها دیدیم، نتوانستیم این فرصت را از آنها بگیریم. اعضای تیم سینا صنعت ایذه با هم یک‌دل شده‌ایم تا با موفقیت در این رقابت‌ها صدای خودمان را به گوش مسئولان برسانیم و توانمندی‌های خود را به رخ کسانی‌که در حق این تیم نامهربانی کردند، بکشیم. این درست است که جوانان کم نام و نشانی در ترکیب این تیم قرار دارند اما همه مصمم هستند تا بهترین کشتی‌ها را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

بویری در پایان خاطرنشان کرد: فعلا تمام نامهربانی‌ها را به دست فراموشی سپرده‌ایم و در حال حاضر به چیزی جز موفقیت در این رقابت‌ها فکر نمی‌کنم. به هر حال جام باشگاه‌های جهان است و اگر افتخاری کسب شود قطعا تا همیشه نام باشگاه سینا صنعت ایذه در تاریخ ماندگار خواهد شد و این موضوع باعث شادمانی مردم شهر ایذه و همه علاقمندان کشتی در سراسر ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برگزاری قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

جواد نکونام سرمربی استقلال اظهار داشت: تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. 

او ادامه داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه می کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. 

او افزود: با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش