Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال لیورپول با وجود باخت سنگین این تیم در جام اتحادیه انگلیس از عملکرد قرمزپوشان مرسی‌ساید ابراز خرسندی کرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با نتیجه 5 بر صفر مغلوب میزبانش استون‌ویلا شد و به این ترتیب از صعود به مرحله بعدی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور تیم اصلی باشگاه لیورپول در قطر برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان تیم جوانان و زیر 23 ساله‌های باشگاه، به ویلا پارک رفت تا به جای تیم اصلی در جام اتحادیه شرکت کند و با اینکه متحمل شکست سنگینی شد، بازخوردی که بابت عملکردش در این بازی داشت، مثبت بود.

نیل کریچلی، مربی تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه که تیمش با میانگین سنی تنها 19 سال و 6 ماه به میدان رفت، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت: من فکر می‌کنم که تیم ما از لحظه‌ای که سوت آغاز بازی به صدا درآمد، فوق‌العاده بود. شروع بازی فوق‌العاده بود. ما یکی دو موقعیت هم داشتیم. از همان ابتدا حواس‌مان به بازی بود و بدشانس بودیم که گل اول را از آن ضربه ایستگاهی که در بین راه تغییر مسیر داد، دریافت کردیم. حتی وقتی که گل دوم را هم دریافت کردیم، باز هم ذهنیت بازیکنان‌مان اینگونه بود که ما بازی خوبی انجام داده‌ایم. به نظر من تیم ما در مقاطعی طولانی از بازی عملکرد خوبی داشتیم اما تفاوت سطح میان دو تیم یک واقعیت روشن بود. در نیمه دوم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت که قابل درک بود. با تمام این‌ها شب فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. حمایتی که از ما برای این بازی صورت گرفت، باورنکردنی بود. همه می‌دانستند که ما قرار است با چه تیمی امشب به میدان برویم. با این وجود هزاران نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند و تا پایان هم آنجا حضور داشتند و وقتی که بازی تمام شد ما را تشویق کردند. آن لحظه برای من و بازیکنانم خاص بود.

کریچلی فاش کرد که بین دو نیمه با یورگن کلوپ در ارتباط بوده است و سرمربی آلمانی از قطر دستورات لازم را به او انتقال داد.

جام اتحادیه انگلیس| لیورپول با شکستی سنگین اولین جام فصل را از دست داد

او افزود: بین دو نیمه سرمربی تیم به ما اطلاعاتی درباره اینکه چطور بازی را اداره کنیم، انتقال داد و خواست که شجاعانه به کارمان ادامه دهیم. مطمئنم که او هم به عملکردی که ما در این بازی داشتیم افتخار می‌کند.

یکی از اتفاقات جالبی که در این بازی رخ داد، حمایت بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم میزبان از میهمانان جوان‌شان بود. دین اسمیت، سرمربی تیم و دستیار او جان تری پس از بازی به رختکن لیورپول رفتند تا بازیکنان این تیم را بابت عملکردشان تحسین کنند.

کلیچلی در این باره هم اظهار داشت: رفتار بازیکنان استون‌ویلا در تمام طول شب فوق‌العاده بود. شیوه بازی‌ آنها و طوری که مراقب پسران ما بودند، همینطور آمدن دین و جان تری به رختکن ما و چیزهایی که به بازیکنان‌مان گفتند، عالی بود. آنها گفتند که ما چقدر کار را برای‌شان سخت کردیم، اینکه بازیکنان خوبی داریم و برای‌مان آرزوی موفقیت کردند. این لحظه‌ای است که در خاطر تمام بازیکنان ما خواهد ماند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یورگن کلوپ فوتبال انگلیس لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلوپ فوتبال انگلیس لیورپول یورگن کلوپ فوتبال انگلیس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!