Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات بین باشگاه سپاهان با پژمان منتظری برای حضور این بازیکن در این تیم مثبت بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت طولانی مدت عزت‌الله پورقاز سبب شد سرمربی تیم سپاهان هرچه سریعتر به فکر تقویت تیمش با یک‌ مدافع با تجربه بیفتد تا در مسابقات فشرده نیم‌فصل دوم و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نگرانی بابت خط دفاع وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر پژمان منتظری به عنوان جانشین مدافع مطمئن اما مصدوم زرد پوشان در رادار قلعه‌نویی قرار گرفت و مدافع اسبق آبی‌های تهران و تیم‌ملی به همراه مسئولان سپاهان بر سر یک‌ میز نشستند.

براساس صحبت‌های انجام شده بین دو طرف، سپاهان و منتظری به این انتقال امیدوار هستند و روند این مذاکرات مثبت‌ بوده اما برای نهایی شدن این مذاکرات و عقد قرارداد، منتظری باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه الخریطیات قطر دریافت کند.

با توجه به این مسئله باید دید که این مانع در نهایت چگونه برطرف خواهد شد. تیم سپاهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان شاهین بوشهر خواهد بود و روز دوشنبه دوم دی نیز در چارچوب جام حذفی به مصاف استقلال در ورزشگاه آزادی می‌رود.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پژمان منتظری استقلال استقلال پژمان منتظری سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)