Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات بین باشگاه سپاهان با پژمان منتظری برای حضور این بازیکن در این تیم مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصدومیت طولانی مدت عزت‌الله پورقاز سبب شد سرمربی تیم سپاهان هرچه سریعتر به فکر تقویت تیمش با یک‌ مدافع با تجربه بیفتد تا در مسابقات فشرده نیم‌فصل دوم و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نگرانی بابت خط دفاع وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر پژمان منتظری به عنوان جانشین مدافع مطمئن اما مصدوم زرد پوشان در رادار قلعه‌نویی قرار گرفت و مدافع اسبق آبی‌های تهران و تیم‌ملی به همراه مسئولان سپاهان بر سر یک‌ میز نشستند.

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در گفت و گو با فارس با تایید این خبر تاکید کرد که براساس صحبت‌های انجام شده بین دو طرف، سپاهان و منتظری به این انتقال امیدوار هستند و روند این مذاکرات مثبت‌ بوده اما برای نهایی شدن این مذاکرات و عقد قرارداد، منتظری باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه الخریطیات قطر دریافت کند. 

با توجه به این مسئله باید دید که این مانع در نهایت چگونه برطرف خواهد شد. تیم سپاهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان شاهین بوشهر خواهد بود و روز دوشنبه دوم دی نیز در چارچوب جام حذفی به مصاف استقلال در ورزشگاه آزادی می‌رود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان پژمان منتظری لیگ قهرمانان آسیا مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده‌های وارده به دیوان عالی کشور با موضوع خانواده در فروردین بیش از ۸۰۰ فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق است که باید در این زمینه آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، جلسه کارگروه تخصصی رؤسای شعب دیوان عالی کشور با عنوان بررسی موضوع وکیل در مرحله فرجام خواهی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در این جلسه اظهار کرد: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آئین دادرسی مدنی و کیفری در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصویب شده است و پیگیر هستیم که در این مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه مستقل برای پیشبرد برنامه‌های دیوان عالی کشور، از تصویب ردیف بودجه مستقل برای بخشی از هزینه‌های دیوان عالی کشور خبر داد و با بیان اینکه دیوان عالی کشور در قانون اساسی دو مسئولیت مهم و اساسیِ نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضائی را برعهده دارد، اظهار داشت: این دو مسئولیت اطلاق دارد و عملکرد صحیح و ضابطه‌مند در این زمینه، با تعریف درست از نحوه نظارت یا اصلاح قانون و اصلاح روش‌ها و اصلاح ساختار ممکن خواهد بود، چنانچه قضات در این رابطه پیشنهاداتی به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور دارند، ارائه دهند.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست، به طوری که وارده پرونده‌های ما در این زمینه فقط در فروردین بیش از ۸۰۰ فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق بوده است و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهارگانه حقوقی، خانواده، جرایم ناشی از مواد مخدر و دیگر عناوین کیفری در دیوان عالی کشور و آسیب شناسی پرونده‌های مطرح شده اظهار داشت: امید است خروجی این جلسات برای دستگاه قضائی و عموم جامعه مفید به فایده باشد؛ استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همکاران قضائی در رفع اشکالات و مدیریت کلان دیوان عالی کشور مثمر ثمر خواهد بود.

وی با گرامیداشت روز معلم، به بخشی از سخنان امام راحل (ره) درباره شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: «خدمتی که استاد شهید مطهری به نسل جوان و جامعه نموده کم نظیر است، آثاری که از او هست، بی استثنا، همه آثارش خوب است و من کسی دیگر را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثنا آثارش خوب است». انسان ساز است.»

کد خبر 750846

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره