Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای ۳۱۳ طرح اشتغالزای بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زای سال‌جاری ۴۳۱ مورد بوده که از این تعداد تاکنون ۳۱۳ طرح به مرحله اجرا رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت های بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ۶۷ طرح گلخانه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می  شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در استان آماده پرداخت به بخش گلخانه های چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4801088

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج بارش باران هفته پژوهش بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری