Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها ،اعضای شورای اسلامی و مهندس طلایی سرپرست شهرداری نسیم شهر از پروژه های عمرانی در حصارک پایین ، حریم رودخانه سالور و پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در حاشیه بلوار کشاورز و ... بازدید کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این بازدید که ابتدا  از منطقه حصارک پایین انجام گرفت و از نزدیک ضمن تبادل نظر با شهروندان در خصوص مشکلات این منطقه بحث و پیگیری گردید  ، رضازاده رئیس  شورای اسلامی نسیم شهر ضمن  تاکید بر پیگیری و جدیت در به سرانجام  رسیدن پروژه های یاد شده  گفت : اعضای شورای اسلامی شهر همواره تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، شهرداری را حمایت کرده تا هرچه سریعتر مشکلات این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت شهر در اتحاد و همدلی و همسویی است و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری متحد و همدل هستند تا بتوانند آنچه که شایسته مردم بزرگوار این شهر است را رقم  بزنند.

 مهندس طلایی نیز در این بازدید گفت : اجرای پروژه های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها تلاش مجموعه شورا و شهرداری در توسعه شهر مثمر ثمر واقع شود . وی همچنین از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش به سزایی در تسریع امور داشته است ، قدردانی کرد و افزود : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شورا و شهرداری فراهم گردد

گفتنی است در ادامه این بازدید از منطقه پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در حاشیه بلوار کشاورز  و وضعیت فعلی حریم بستر رودخانه سالور در محله حصارک پایین نیز بازدید بعمل آمد و نقایص و مشکلات این دومنطقه مورد رصد قرار گرفت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهرداری مدیریت بحران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها