Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بازی حساس ال‌کلاسیکو به سراغ ستاره‌های فوتبال و سینما رفتیم تا آن‌ها این دیدار را پیش‌بینی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ ال کلاسیکو  حساس‌ترین دیدار باشگاهی نیم‌فصل اول فوتبال اروپا در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار خواهد شد. بارسا و رئال در حالی امشب مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که دو تیم با امتیاز برابر در صدر جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرأت می‌توان گفت رئال و بارسا پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی در سراسر دنیا و البته در کشورمان هستند. به همین خاطر در آستانه بازی حساس ال کلاسیکو به سراغ ستاره‌های فوتبال و سینما رفتیم تا آن‌ها این دیدار را پیش‌بینی کنند. این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

دایی: عاشق مسی‌ام، بارسا می‌برد
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان درخصوص بازی امشب گفت:

همه می‌دانند من عاشق مسی‌ام و به خاطر او طرفدار بارسا هستم. به نظرم شرایط بارسا از رئال بهتر است و این دیدار را می‌برد. هرچند با بازگشت زیدان اوضاع رئال بهتر شده، ولی حضور مسی و شرایط میزبانی کفه ترازو را به نفع بارسلونا سنگین‌تر می‌کند.

فردوسی‌پور: بارسا با اختلاف دو گل می‌برد
تهیه‌کننده فوتبال ۱۲۰ و محبوب‌ترین گزارشگر صدا و سیما در سال‌های اخیر در مورد ال‌کلاسیکو گفت:

فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی خواهد شد و البته بارسا با اختلاف دو گل این دیدار را می‌برد. پیش‌بینی من پیروزی بارسا با نتیجه ۳ بر یک است.

جمشیدی: دوست دارم رئال برنده بازی باشد
پژمان جمشیدی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که این روز‌ها در سینما و تئاتر بسیار پرکار و پرطرفدار است، درمورد بازی امشب گفت:

درست است که از فوتبال دورم، ولی این دیدار را دنبال می‌کنم و البته طرفدار رئال هستم. هرچند پیروزی مقابل بارسا در نیوکمپ سخت است، ولی دوست دارم رئال برنده بازی باشد.

غفوری: به خاطر مسی دوست دارم بارسا ببرد
کاپیتان محبوب استقلالی‌ها می‌گوید:

از بچگی عاشق منچستریونایتد بودم و بعد از آن به خاطر مسی طرفدار بارسا شدم. امیدوارم بارسا با گل مسی این دیدار را ببرد و هواداران کیف کنند.

غلامی: رئال قطعاً برنده ال‌کلاسیکو است
مدافع جوان و آینده‌دار استقلال به شدت طرفدار رئال است و می‌گویند:

عاشق رئال هستم و قطعاً در دیدار امشب تیم محبوبم برنده ال‌کلاسیکو است. بنزما این روز‌ها خیلی آماده است و امیدوارم در بازی امشب هم بتواند گلزنی کند.

حسینی: دوست دارم رئال فاتح ال‌کلاسیکو باشد
گلر شماره یک استقلال در مورد بازی امشب گفت:

همیشه ال‌کلاسیکو جذاب از آب درمی‌آید. امیدوارم امشب هم همین‌طور شود. خودم طرفدار رئال هستم و دوست دارم سفید‌های مادرید فاتح ال‌کلاسیکو باشند.

احمدی: بارسا ۲ – هیچ می‌برد
محمدرضا احمدی، گزارشگر توانمند صدا و سیما که یکی از گزینه‌های گزارش این دیدار است، درخصوص این دیدار گفت:

همه می‌دانند من طرفدار سرسخت آرسنال هستم و تیم دومم بارسلوناست. آرسنال که اصلاً اوضاع خوبی ندارد. امیدوارم بارسا ال‌کلاسیکو را ببرد تا مقداری حال فوتبالی‌مان خوب شود. به نظرم بارسا ۲ – هیچ و با گل‌های مسی و گریزمان رئال را شکست می‌دهد.

بنگر: معلوم است که بارسا می‌برد
محسن بنگر به شدت بارسایی است و روی تیم محبوبش هم فوق‌العاده تعصب دارد. محسن البته کری شدیدی هم با دوستان رئالی‌اش مثل جواد کاظمیان و مهدی طارمی دارد. کاپیتان سابق پرسپولیس درخصوص بازی امشب گفت:

این موضوع که سؤال ندارد معلوم است که بارسا می‌برد. شک نکنید تیم محبوبم، رئال را می‌برد و من برای جواد و مهدی کری می‌خوانم.

مظفری‌زاده: بارسا با اختلاف یک گل می‌برد
سعید مظفری‌زاده، داور باسابقه کشورمان که چند سالی است از داوری خداحافظی کرده هم درخصوص ال‌کلاسیکوی امشب گفت:

من طرفدار بارسا هستم و به نظرم آبی‌و اناری‌ها با اختلاف یک گل دشمن و رقیب دیرینه را شکست خواهند داد.

رسن: رئالی‌ام، بارسا را شکست می‌دهیم
بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس می‌گوید:

طرفدار سرسخت رئال‌مادرید هستم و امشب می‌خواهیم بارسا را در زمین خودش شکست دهیم. امیدوارم تیم محبوبم با سه امتیاز از نیوکمپ خارج شود.

شاهرخ‌شاهی: بارسا ۳ بر یک رئال را می‌برد
نیما شاهرخ‌شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون به شدت بارسایی است و می‌گوید:

شک نکنید بارسا با ستاره‌هایش رئال را شکست می‌دهد. به نظرم بارسا این دیدار را با حساب ۳ بر یک می‌برد. گل‌های بارسا را مسی، گریزمان و پیکه می‌زنند و تک گل رئال هم بنزما به ثمر می‌رساند.

محمدی‌مرام: فکر می‌کنم ال‌کلاسیکو مساوی شود
خیلی‌ها می‌گویند فرشاد محمدی‌مرام پدیده گزارشگری تلویزیون در سال‌های اخیر است. گزارشگر پرانرژی صدا و سیما می‌گوید:

عاشق آرسنال هستم، ولی حال و روز توپچی‌ها خیلی خوب نیست. در مورد ال‌کلاسیکو هم باید بگویم امیدوارم بازی قشنگی از آب دربیاید. به نظرم این دیدار مساوی می‌شود و پیش‌بینی من ۲-۲ است.خیرابی: امیدوارم بارسا پیروز ال‌کلاسیکو باشد

سیاوش خیرابی می‌گوید به دلیل مشغله کاری زیاد نمی‌تواند بازی امشب را ببیند، ولی طرفدار بارساست. سیاوش ادامه داد:

آدم با دیدن بازی مسی کیف می‌کند. امیدوارم امشب بارسا با درخشش مسی رئال را شکست دهد و قدم محکمی به سوی قهرمانی بردارد.

کاظمیان: بنگر ۵ تا بازیکن بارسا را نمی‌شناسد
جواد کاظمیان به شدت طرفدار رئال است و معمولاً به هنگام ال‌کلاسیکو برای دوستان بارسایی‌اش کری می‌خواند. جواد درخصوص بازی امشب گفت:

با توجه به اینکه زیدان در ۴ دیدار اخیر خود در نیوکمپ نباخته پیش‌بینی می‌کنم ۲ بر یک بارسا را شکست می‌دهد. گل‌های رئال را هم بنزما و راموس خواهند زد. کاظمیان درخصوص کری‌اش با محسن بنگر هم گفت: محسن بارسایی تقلبی است و اسم ۵ تا بازیکن بارسا را هم نمی‌داند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا ال کلاسیکو علی دایی ال کلاسیکو بارسلونا بشار رسن رئال مادرید عادل فردوسی پور علی دایی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس