Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات اسکی چهارمحال و بختیاری گفت: درخواست برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی به سازمان جهانی این ورزش داده شده است، اما با توجه به کمبود امکانات رفاهی و فرسوده بودن برخی از تجهیزات این پیست با این درخواست موافقت نشد.

صفر فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر سه پیست اسکی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ متعلق به بخش دولتی و پیست بارده و شیخ‌شبان متعلق به بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اسکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسابقات ملی اسکی در پیست اسکی چلگرد برگزار می‌شد، عنوان کرد: این پیست قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد، پیست چلگرد در روز جمعه این هفته به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 150 ورزشکار از چهارمحال و بختیاری در ورزش اسکی فعالیت می‌کنند، افزود: مدرسه اسکی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آمادگی آموزش اسکی به علاقه‌مندان به این ورزش را دارد.

امکان اسکی در تابستان تنها در گردنه عسل‌کشان چهارمحال و بختیاری وجود دارد

فرامرزی ادامه داد: امکان اسکی در تابستان تنها در گردنه عسل‌کشان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، این امکان در هیچ‌کجای کشور و خاورمیانه در فصل تابستان وجود ندارد.

رئیس هیات اسکی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به کمبود امکانات رفاهی در پیست اسکی چلگرد، توضیح داد: درخواست برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی به سازمان جهانی این ورزش داده شده است، اما با توجه به کمبود امکانات و فرسوده بودن برخی از تجهیزات این پیست با این درخواست موافقت نشد.

انتهای پیام/68026/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ورزش امکانات رفاهی کمبود امکانات اسکی پیست چلگرد خبرگزاری فارس مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری