Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای نخستین بار با استفاده از میزهای تولید داخلی برگزار شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم‌های ملی بانوان و مردان به ترتیب در سال شهید عضدی و آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز در حال برگزاری است تا نفرات منتخب در بین ورزشکاران اعزامی به مسابقات تیمی قهرمانی جهان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقاتی که در سالن شهید عضدی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود، برای نخستین بار از میزهای استفاده شده که تولید ایران است.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: این اتفاق برای نخستین بار است که رخ داده است. تا پایان سال نیز همه میزهای آکادمی بین‌المللی در مجموعه انقلاب را از خارجی به داخلی تغییر می‌دهیم. ما در سال «رونق تولید» داخلی است و فدراسیون تنیس روی میز در جهت عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در استفاده از تولیدات ایرانی، اقدام به این کار کرده است.

همچنین حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی بانوان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این برای اولین بار است که چنین میزهایی در کشور تولید شده و فدراسیون نیز در جهت حمایت از کالاهای باکیفیت ایرانی از آنها استفاده کرده است. طی چند روز اخیر بانوان ورزشکار روی این میزها مسابقه داده‌اند و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، مطرح خواهد شد تا برطرف شود. در واقع بیان ایرادات احتمالی در این باره در جهت توسعه این میزها خواهد بود تا کیفیت آنها بالاتر برود.

معرفی برترین‌های تنیس روی میز جهان در سال 2019/ «ما لونگ» بهترین پینگ‌پنگ‌باز دنیا شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تنیس باز مازندرانی در مسابقات گرند اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از بلژیک به برتری دست یافت.

نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

عالمیان در دو گیم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا