Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به بررسی‌ مؤسسات معتبر علمی توانسته نه‌تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی دست پیدا کند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گناباد، صبح امروز دانشجویان ممتاز علمی دانشگاه  آزاد اسلامی گناباد با حضور خانواده‌هایشان در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان برگزیدگان جامعه‌ هستند، گفت: «دانشجویان ممتاز و فرهیخته علمی مظهر فاخر دانش، پژوهش و ادب هستند و متعاقباً دانشگاه و جامعه از این دانشجویان نمونه و ممتاز توقعات و  انتظاراتی دارد.»

مهدی یعقوبی اول ریابی افزود: «علمی که توأم با تعهد باشد در خدمت بشریت و مورد رضایت پروردگار متعال خواهد بود و در نهایت کمال را به دنبال خواهد داشت.»

وی اضافه کرد: «دانشجویان وقتی علم و دانش خود را در مسیر رضایت جامعه و خداوند قرار دهند، پیشرفت بیش از پیش جایگاه علمی ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.»

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی اشاره و بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به بررسی‌ مؤسسات معتبر علمی توانسته نه‌تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کند، به‌نحوی‌که در بین برترین دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته است.»

یعقوبی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد پرداخت و خاطرنشان کرد: «با توجه به ظرفیت‌های موجود و از همه مهم‌تر کادر مجرب، توانمند و متعهد هیئت‌علمی شاهد شکوفایی استعدادها و دانشجویان ممتاز و فرهیخته علمی هستیم؛ همچنین دانش‌آموختگانی تربیت می‌شوند که توانایی انجام کار و تعهد این مهم را دارند.»

فعالیت فرهنگی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی گناباد است

وی به چگونگی انتخاب و معرفی دانشجویان فرهیخته و ممتاز علمی اشاره کرد و توضیح داد: «به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و پیشرفت در امور تحصیلی براساس دستوالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی و با رعایت شاخص‌های متعدد در هر سال تحصیلی دانشجویان ممتاز و فرهیخته علمی معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.»

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های این واحد دانشگاهی دانست و از دانشجویان خواست تا در کنار فراگیری علم، دانش و پژوهش با توجه به فراهم بودن بستر مناسب، در فعالیت‌ها و امور فرهنگی نیز مشارکت بیشتری داشته باشند.

یعقوبی اضافه کرد: «مشارکت در امور فرهنگی، حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری را تقویت کرده و به عنوان تجربه‌ای برای مدیریت آینده دانشجویان  قلمداد خواهد شد.»

وی، حضور خانواده‌های دانشجویان فرهیخته علمی در مراسم را مایه دلگرمی مجموعه دانشگاه و نشانه توجه ویژه  خانواده‌ها به احساسات پاک جوانان جویای علم دانست.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: فعالیت فرهنگی گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی برنامه‌ها و عملیات‌های سال جاری با کارشناسان قرآنی و فرهنگی استان اظهار کرد: توجه به برنامه‌های تربیتی خانواده محور و متناسب با زیست بوم مناطق مختلف شهرستان‌های تابعه مورد تاکید است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی برای اقشار و اصناف مختلف از سوی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه، افزود: توسعه فعالیت‌های شبکه تبلیغی روحانیون، تقویت برنامه‌های مساجد، توجه به فعالیت‌های بانوان، اجرای برنامه‌های مناسبتی در مناطق اهل سنت از جمله طرح قرآنی مسطورا از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

اجرای «جشنواره زن مجاهد» مورد توجه قرار گیرد

وی تصریح کرد: تقویت مکتب‌های قرآنی اهل سنت، اجرای اردوی نخبگان قرآنی در مناطق سنی نشین، حمایت از برنامه گروه‌های «دختران حاج قاسم»، نوآوین، شبکه تبلیغی صبرا و اسماً ویژه بانوان، اجرای جشنواره «روایت زن مجاهد» و حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه باید رسانه‌های فعال را شناسایی و در تبلیغ و جریان سازی رسانه‌ای بیش از پیش با آنان همکاری کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: توانمندسازی و حمایت از کنشگران فرهنگی، هیأت مذهبی، خیرین‌، مداحان شاخص، انجمن‌های اسلامی و فعالان فضای مجازی از برنامه‌های امسال تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

استمرار طرح ملی «زندکی با آیه‌ها» برنامه شاخص قرآنی سال ۱۴۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به عناوین برنامه‌های مهم حوزه قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآنی و تربیت تخصصی استعدادهای قرآنی، راه اندازی کاروان‌های قرآنی و استمرار طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» از برنامه‌های شاخص قرآنی در سال ۱۴۰۳ است.

حجت الاسلام جعفرزاده مردمی سازی فعالیت‌ها و خروج از تصدی‌گری را امر مهم در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی و قرآنی باید به دور از تصدی‌گری، راهبر برنامه‌ها بوده و با همکاری مجامع میانی از جمله هیأت‌ها، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را اجرا کنند.

کد خبر 6092184

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند