Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از توزیع بیش از ۴ هزار کارت سوخت جدید با سهمیه ۶٠٠ لیتر میان رانندگان تاکسی‌ون خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد سهمیه بنزین خودروهای تاکسی‌ون با بیان این که بر اساس تصمیم اولیه دولت، برای تاکسی‌های ون ۴٠٠ لیتر سهمیه سوخت در نظر گرفته شده بود، گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده با مجموعه دولت مقرر شد سهمیه بنزین تاکسی‌های ون از ۴٠٠ لیتر به ۶٠٠ لیتر افزایش پیدا کند و قرار بود این موضوع از آذر ماه عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که برای دریافت سهمیه بنزین ۶٠٠ لیتری لازم است کارت سوخت خودروی ون تغییر کند، افزود: با این که مقرر شده بود سهمیه جدید تاکسی‌های ون از آذر ماه اعمال شود، به دلیل طولانی شدن فرآیند صدور کارت‌های سوخت جدید، اجرای این تصمیم به اول دی‌ ماه موکول شد اما دقت داشته باشید در کارت سوخت رانندگان تاکسی‌ون، در اول دی‌ ماه علاوه بر سهمیه ۶٠٠ لیتری، ٢٠٠ لیتر مازاد که مابه‌التفاوت سهمیه بنزین آذر ماه است نیز در کارت سوخت رانندگان شارژ می‌شود.
به گفته قنادان، در مرحله اول حدود ۵ هزار راننده تاکسی‌ون تهران به منظور دریافت کارت سوخت‌های جدید به دولت معرفی شدند.
وی در این رابطه ادامه داد: با توجه به ضوابط موجود فقط رانندگان تاکسی‌ون فعال در حمل‌ونقل عمومی که دارای پروانه معتبر تاکسیرانی بوده‌اند برای دریافت سهمیه سوخت ۶۰۰ لیتر به وزارت کشور معرفی شده‌اند و خودروهای فاقد پروانه معتبر تاکسیرانی مشمول دریافت ۲۰۰ لیتر مازاد نخواهند بود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به فراخوان سازمان تاکسیرانی تهران از مالکان تاکسی‌های ون، افزود: برای مساعدت ویژه با افرادی که پروانه معتبر تاکسیرانی نداشته‌اند نیز سازمان از هفته جاری شرایط ویژه‌ای برای تسهیل در فرآیند تمدید پروانه هوشمند رانندگان این خودروها در نظر گرفته که توصیه می‌کنم این افراد برای تمدید پروانه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی مراجعه کنند تا بلافاصله برای صدور کارت سوخت با سهمیه ۶۰۰ لیتر به وزارت کشور معرفی شوند. برچسب ها: تاکسی‌های ون ، بنزین

منبع: خرداد

کلیدواژه: تاکسی های ون بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است