Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:32:42 GMT

اورژانس زمستانی در کرمانشاه راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۲۲۵۸

اورژانس زمستانی در کرمانشاه راه اندازی شد

«صائب مدرسی» چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: اورژانس کرمانشاه ۶۳ پایگاه شامل ۳۳  پایگاه جاده ای، ۲۹ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال دارد.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی اورژانس با محوریت ۳۳ پایگاه جاده ای اجرا می شود، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای اجرای بهتر طرح زمستانی در صورت لزوم پایگاه های شهری نیز به کمک پایگاه های جاده ای می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با بیان اینکه در استان ۱۴۰ دستگاه آمبولانس فعال است، افزود: در این طرح ۳۳ آمبولانس در کنار خودروهای کمک دار برای رسیدن به مناطق صعب العبور به کارگیری می شوند.

مدرسی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امداد زمستانی اقداماتی از جمله آموزش پرسنل برای رانندگی در شرایط آب و هوایی نامناسب و تجهیز آمبولانس به زنجیرچرخ و لاستیک یخ شکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح با هلال احمر همکاری داریم، گفت: در پایگاه های جاده ای، پتو، لوازم گرمایشی و مواد خوراکی نیز پیش بینی شده است تا در صورت لزوم به افراد گرفتار شده داده شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با بیان اینکه کلاس کوهنوردی در برف و یخ برای پرسنل اورژانس برگزار شده است و اظهارداشت: پرنسل برای حضور در این طرح آموزش های لازم را دیده و آماده اند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها كرمانشاه سازمان اورژانس کشور آمبولانس سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كرمانشاه سازمان اورژانس کشور آمبولانس سازمان اورژانس کشور كرمانشاه سازمان اورژانس کشور آمبولانس سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، زکریا اشک‌پور روز شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

اشک‌پور گفت: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت