Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: «شناخت پژوهشگران از یکدیگر زمینه‌ساز تقویت و تسهیل تبادل فناوری، حمایت و تأمین نیازهای فناورانه، بهره‌گیری از فنون تجاری‌سازی، انتقال و انتشار علوم را به‌دنبال دارد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، جواد گرامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با تأکید بر نقش و اهمیت تحقیق و پژوهش در کشور و دانشگاه‌ها گفت: «شاخص یک دانشگاه معتبر، استفاده صحیح از دانش برای رفاه جامعه بوده و پژوهش درآمدی پایدار است که اطلاعات پژوهشگر را به‌روز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: «برگزاری هفته پژوهش و فناوری، فرصت شناخت و ارتباط بیشتر پژوهشگران با یکدیگر را مهیا می‌‌کند.»

آماده کمک به دانشجویان خلاق هستیم

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید هم با ارائه گزارشی، عملکرد حوزه پژوهشی واحد متبوع خود در یک سال اخیر را تشریح و از همکاری همه مسئولان و همکاران برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر برنامه‌های هفته پژوهش قدردانی کرد.

سهراب نظری افزود: «حوزه پژوهش از ایده‌ها و پیشنهادها برای کارآفرینی استقبال می‌کند و دانشجویان علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش را به بخش صنعت معرفی و از آنان حمایت می‌کنیم.»

وی بیان‌ کرد: «برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، انجمن‌های علمی و جلسات پژوهشی را می‌توان ازجمله کارهای انجام‌شده حوزه پژوهش نام برد.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده