Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:23:52 GMT

جذب ۲۰ هزار حامی برای کودکان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۳۹۱۰

جذب ۲۰ هزار حامی برای کودکان نیازمند

جلالی از هدفگذاری برای جذب ۲۰ هزار حامی برا کودکان نیازمند استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «شاپور جلالی» با اشاره به اهمیت رسیدگی به کودکان نیازمند در جمع خبرنگاران استان مرکزی گفت: بیش از 6 هزار کودک نیازمند در استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران، نیکوکاران و حامیان هستند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به راه اندازی پویش جذب 20 هزار حامی جدید برای کودکان نیازمند استان، افزود: در حال حاضر 6 هزارو 700 نفر از فرزندان مشمول طرح‌های ایتام و محسنین در استان آغاز نیازمند یاری و مساعدت خیرین هستند که این پویش به همین منظور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین در استان مرکزی بیان کرد: طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است که همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه به ویژه خیرین و نیکوکاران قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بودجه های دولتی و امدادی پاسخگوی نیاز این عزیزان نیست، افزود: این پوشش به منظور کمک به تعداد بیشتری از این عزیزان در حال اجرا است.

 

جلالی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می توانند با پرداخت حداقل ماهیانه 10 هزار تومان، حامی فرزندان نیازمند شوند، بیان کرد: این پویش در شهرستان های استان آغاز شده و تعداد حامی برای هر شهرستان پیش بینی شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی تعداد کودکان نیازمند و مشمول این طرح در شهرستان اراک را هشت هزار و ۱۶۵ نفر در اراک، دو هزار و ۶۰۷ نفر در ساوه، ۶۰۴ نفر در تفرش، یک هزار و ۵۱۴ نفر در خمین، ۷۳۳ نفر در خنداب، ۸۲۱ نفر در دلیجان، ۷۸۹ نفر در زرندیه، ۴۵۲ نفر در غرق‌آباد، ۸۰۶ نفر در شازند، ۵۵۶ نفر در توره، ۳۹۱ نفر در سربند، ۴۳۲ نفر در آشتیان، ۵۳۱ نفر در فراهان، ۵۹۹ نفر در کمیجان و ۷۴۷ نفر در محلات دانست و گفت: امید است هر چه زودتر خیرین و نیکوکاران حمایت از این کودکان را بر عهده بگیرند.

 

کودکان محسنین نیازمند مساعدت بیشتر خیرین

 

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح محسنین در استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر 18 هزار حامی در این استان حمایت مادی و معنوی از ۶ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین را بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه هر یتیم در استان مرکزی چهار یا پنج حامی دارد، افزود: این کودکان در طرح محسنین به دلیل تعداد کم حامیان به نسبت ایتام نیازمند مساعدت بیشتر خیران نیکوکارن و حامیان هستند که امید است در سال جاری شاهد مشارکت هر چه بیشتر مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی باشیم.

 

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد:  طرح محسنین شامل کودکان نیازمندی که پدرشان زندانی، متواری، جدا شده از همسر و یا معتاد است می شود و این کودکان به شدت نیازمند حمایت هستند.

 

جلالی همدلی و همراهی مردم را سبب کمک هر چه بیشتر به این عزیزان و رفع مشکلات پیش روی آنان دانست و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان بوده و هستند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به انجام کمک های الکترونیکی نیز اشاره کرد و گفت: بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

 

وی اضافه کرد: مراکز کمیته امداد سراسر استان هر روز پذیرای حامیان و خیرین است و امید است با اطلاع رسانی و آگاهی هر چه بیشتر شاهد مشارکت و حضور گسترده خیرین و نیکوکاران در این طرح و گره گشایی از مشکل ایتام و محسنین باشیم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بارندگی و سیلاب کانون های مساجد مسجد وحدت حوزه و دانشگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه حوزه علمیه مشارکت های مردمی جلالی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • تجمع‌دانشگاهیان درحمایت ازدانشجویان حامی فلسطین
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا