Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بیمه تجارت‌نو با توجه به عملکرد جهادی در ارزیابی و پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سیل و زلزله اخیر، در ششمین همایش ملی مدیریت جهادی مورد تقدیر قرارگرفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در این مراسم که شب گذشته 26 آذر، پیرو اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر به کارگیری مدیریت جهادی درکلیه امور کشوربرگزار شد، رئیس قوه قضائیه، وزیرکشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت نقطه نظرات خود را درخصوص الزامات مدیریت جهادی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش؛ طی گردهمایی مذکور که حامل شعار”مدیریت جهادی لازمه توسعه و پیشرفت کشور”بود، جمع کثیری از مدیران منتخب جهادی در جریان دستاوردهای 5 سال اخیر این مهم قرار گرفتند.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار تقدیر از عملکرد تجارت‌نو در همایش مدیریت جهادی کاهش صادرات نفت روسیه در سال ۲۰۲۰ اختلاف میان نرخ مصوب برنج با بازار آزاد تامین بودجه طرح فاضلاب ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) از سوی پتروشیمی بندر امام ضرورت حمایت از توسعه صنعت پتروشیمی با هدف گسترش بازارهای صادراتی تمامی مكان های كشور دارای كدپستی ده رقمی شده اند شاخص بورس رقم ۳۵۰ هزار واحد را پست سر گذاشت فروش طیف متنوعی از فراورده‌های پالایشگاهی در بورس انرژی ​اول تجاري بعد سواري ​اعتماد بيش از حد معرفی بزرگترین صنایع بورسی نظارت بر محصولات لوازم خانگی فراگیر می شود دریافت 11 هزار درخواست بخشودگی جرائم مدیریت بندر چابهار با الحاق به منطقه آزاد بر عهده چه سازمانی است؟ تعلل وزارت اقتصاد در ارائه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه به نفع ثروتمندان و به ضرر مردم الناز شاکردوست؛ از فیلم‌های زرد تا جشنواره فیلم کاراسون فرانسه بررسی «مالیات بر فعالیت‌های فرهنگی» در برنامه «تهران 20» نظارت ناظر زن ایرانی در مسابقات المپیک ایران، رتبه اول علوم اعصاب در منطقه سرنوشت سرخابی‌ها تا پایان سال تغییر می‌کند؟ پرطرفدارترین ها بهترین سوپ برای بهبود آنفلوانزا چیست؟ پربیینده ترین ها پربحث ترین ها سهم هر ایرانی از بودجه سال ۹۹ چقدر خواهد بود؟ پیش‌فروش نقدی ۶ محصول سایپا فردا ۲۱ آذر+ جدول عبور با سرعت زیاد از روی سرعت گیر چه بر سر خودرو می آورد خریداری ۸۵ میلیون دلار تجهیزات برای بندر چابهار توسط هند‌ دلار در آستانه ورود به کانال ۱۲ هزار تومان آخرین تحولات بازار مرغ در آستانه شب یلدا ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ اعلام شد ترکیه و افغانستان تهدیدی برای بازار پسته ایران نیستند نرخ ارزهای دولتی افزایش یافت + جدول تلاش مشتریان آسیایی برای تنوع بخشی به منابع تأمین نفت اعضای جدید هیات مدیره بانک کارآفرین انتخاب شدند در لایحه بودجه 99 دخل و خرج کلی دولت حدود ۱۴ درصد بالا رفته قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۲۰ افزایش ۳۰ درصدی بارش‌ها قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۲۰ آمادگي ايران خودرو براي توليد روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز سکوی نفتی امیرکبیر؛ نمادی از حاکمیت ایران در خزر قیمت سبد نفتی اوپک به ۶۵ دلار و ۶۶ سنت رسید افزایش شاخص دلار در بازارهای جهانی کاهش ۵ درصدی واردات کشور تجارت خارجی ایران پیچیده ترین نوع تجارت در جهان است   (۱ نظر) صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم در حاشیه کنفرانس دو روزه فیزیک بنیادی ایران به میزبانی دانشگاه قم  گفت: این همایش در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» است که سرلوحه اقدامات پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: حوزه فیزیک بنیادی راجع به شالوده‌ها است و با متافیزیک و کوانتوم ارتباط پیدا می‌کند.

وی از ارسال ۲۰ مقاله به ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هم اندیشی علاقه‌مندان به حوزه فیزیک بنیادی است، چرا که به بحث علم و دین بی ارتباط نیست و مراکز دینی و علمی در قم می‌توانند همکاری داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با بیان اینکه مسئله محوری و ارتقا جایگاه دانشگاه را در برگزاری این همایش دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه قم از هر همایشی که بتواند به بهبود وضعیت علمی کشور کمک کند، حمایت خواهد کرد.

در ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۰ سخنرانی در حوزه‌های «تقلیل گرانشی تابع موج با استفاده از دینامیک کوانتومی ذره»، «افق کوشی و پیش‌بینی ناپذیری در نظریه انیشتین»، بررسی امکان لزوم تغییر پارادایم در قوانین فیزیک «و... انجام می‌پذیرد و همچنین مراسم تجلیل از دکتر مهدی گلشنی از جمله فیزیک‌دانان برجسته کشور از برنامه‌های ویژه در این کنفرانس است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد