Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خنداب گفت: طرح جامع توسعه پایدار شهرستان خنداب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تدوین‌شده که بخشی از این توسعه به مسائل اجتماعی برمی‌گردد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حاج علی بیگی فرماندار خنداب امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: ۳۱ شهرستان توسط وزارت کشور به‌عنوان شهرستان‌های خاص معرفی‌شده‌اند که در استان مرکزی شهرستان خنداب به‌عنوان شهرستان خاص معرفی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج علی بیگی اظهار کرد: طرح جامع توسعه پایدار شهرستان خنداب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تدوین شده که بخشی از این توسعه به مسائل اجتماعی برمی گردد که طبق تصمیم وزارت کشور باید در این خصوص کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خنداب اقداماتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دو بعد سلبی و ایجابی در شهرستان خنداب برای مبارزه با مواد مخدر اقداماتی ویژه انجام داده ایم که در بخش ایجابی تمرکز را بر روی فرهنگ سازی گذاشته ایم.

فرماندار خنداب با اشاره به اینکه آمار کشفیات برخی از مواد مخدر در خنداب افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است گفت: در شهرستان خنداب مزارعی که کشت مواد مخدر داشتند شناسایی و اقدامات لازم انجام داده ایم که برخی از آنها به هکتار هم رسیده بوده است.

وی ادامه داد: در بخش مواد مخدر ستنی به خصوص تریاک مبارزات خوبی شکل گرفته که متاسفانه کشفیات امروز از سنتی به صنعتی تبدیل شده اند.

حاج علی بیگی اضافه کرد: آن چیزی که در بخش کشفیات خنداب نگران کننده است این است که کشفیات ما به نوعی با تقاضای شهرستان در ارتباط است که باید در این خصوص اقداماتی کارشناسی تر انجام شود.

فرماندار خنداب بیان کرد: در بحث فرهنگ سازی کلاس هایی برای آموزش خانواده ها و دانش آموزان در سطح مدارس برنامه ریزی شده که به طور مستمر به این موضوع بپردازند.

وی با اشاره به اینکه گرایش مردم به مواد مخدر صنعتی متاسفانه آسیب های زیادی به جامعه وارد می کند اظهار کرد: باید بیشتر در این خصوص کارهای فرهنگی انجام شود.

حاج علی بیگی گفت: در خنداب یک کمپ بازپروری برای معتادین وجود داشت که علاوه بر اینکه این کمپ مورد بازپروری قرار گرفت یک کمپ دیگر نیز به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ماده ۱۶ به دلیل اینکه این ظرفیت تنها در مالک آباد وجود دارد و ما برای حمل و نقل با مشکلاتی مواجه هستیم نیاز است بخشی از این ظرفیت به خنداب اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم