Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۴ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش از بررسی صلاحیت آنها در هیاتهای اجرایی، از داوطلبی نمایندگی مجلس به صورت کتبی اعلام انصراف دادند.

وی گفت:در این حال، بررسی صلاحیت ۲۲۶ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در هیاتهای اجرایی استان براساس قانون و زمان تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت ، که در نهایت براساس استعلامات صورت گرفته صلاحیت ۱۰ نفر به تایید هیات‌های اجرایی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرمانداری‌های  به آنان روز چهارشنبه بیست و هفتم(۲۷) آذرماه اعلام میشود.

وی گفت: براساس قانون، داوطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده می‌توانند از ۲۸ آذرماه به مدت ۴ روز مراتب اعتراض خود را به هیات نظارت انتخابات در استان اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، شرایط استان آماده برگزاری یک انتخابات سالم، امن و حداکثری است.

مردانی افزود: ستاد انتخابات استان از اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و با تشکیل ۶ کمیته زیرمجموعه آمادگی و بسترهای لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کرده است.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات انتخابات مجلس چهارمحال و بختیاری مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد