Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- درخشش «بوژیدار رادوشوویچ» همران با دوران اُفت «علیرضا بیرانوند» موجب شده تا انتخاب سنگربان فیکس سرخپوشان پایتخت به دغدغه اصلی سرمربی آرژانتینی تبدیل شود.

رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس امسال چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند. شماره ۴۴ پرسپولیس در این چند سال، نیمکت‌نشین بیرانوند بوده و تنها چند مرتبه فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که به نظر می‌رسد «گابریل کالدرون» نسبتبه «برانکو ایوانکوویچ» اعتماد بیشتری به این دروازه‌بان دارد.

بیرانوند نسبت به سال‌های قبل با افت مواجه شده است و از طرفی این افت با دوران اوج رادو همزمان شده است. همین موضوع منجر شده تا چشم پوشی مرد آرژانتینی از شماره ۴۴ خود سخت شود.

زمانی که کالدرون تصمیم گرفت رادوشوویچ را برابر سایپا بازی دهد، خبر مصدومیت بیرانوند منتشر شد؛ ‌آن هم در شرایطی که از تمرینات سرخپوشان در طول هفته مشخص بود که بیرانوند برای این مسابقه نیمکت نشین است.

مصدومیت بیرانوند از ناحیه کشاله پای راست اعلام شد که نوع مصدومیت به حدود ۲ هفته زمان برای درمان نیازمند است اما بیرانوند یک روز پس از آن در بازی تدارکاتی به میدان رفت و برابر حریف دسته اولی سرخپوسان پاکدشت سه گل دریافت کرد. نکته جالب این بود که بیرانوند در طول هفته هم تمرینات آماده سازی سنگینی را انجام می‌داد.

مشکل اصلی بیرانوند که منجر به نیمکت نشینی آن در بازی برابر سایپا شد، عدم آمادگی وی بود. کالدرون از عملکرد وی در بازی برابر گل‌گهر رضایت نداشت و تصمیم گرفت به شماره یک خود، شوک وارد کند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم در هفته شانزدهم به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت و به نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس در نظر دارد در این بازی هم از رادوشوویچ درون دروازه تیمش استفاده کند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا