Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح بنزین در 24 آبان ماه امسال تا به کنون، روزانه 20 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس امروز صبح در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: در حالی کشور طی سال های گذشته شرایط تحریمی ظالمانه ای را پشت سر گذاشته است که شاهد هستیم با وجود آن شرایط سخت، تلاش ها و اقدامات بسیاری برای پیشرفت و توسعه کشور انجام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع درآمدی کشور در 100 سال گذشته به فروش منابع نفتی وابسته بوده و بر اثر تحریم ها نیز این منابع درآمدی کشور به شدت کاهش یافته است، این شرایط موجب شدند تا به اقتصاد کشور یک فشار مضاعفی وارد شود.

در عین حال وی افزود: البته وجود زیرساخت های نامناسب در کشور، وجود سوء مدیریت ها و سوء تدبیرها نیز بر وارد شدن فشار بیشتر بر مردم و اقتصاد کشور نیز اثر گذار بوده اند.

وی به اجرای طرح بنزین در 24 آبان ماه امسال اشاره و عنوان کرد: معاون وزارت نفت گفته است که از محل اجرای این طرح روزانه 20 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

قربانی افزود: قبل از اجرای این طرح، کشور به صرفه جویی 20 میلیون لیتری در هر روز دست یافته بود.

وی گفت: درصورتیکه وزارت نفت از محل این صرفه جویی 40 میلیون لیتری بتواند هر لیتر بنزین را به قیمت چهار هزار و 500 تومان به کشورهای اطراف بفروشد، کشور به درآمدی 60 هزار میلیارد تومانی دست خواهد یافت.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه مگر داعش در شرایط جنگی نمی توانست نفت بفروشد که ایران در این شرایط تحریمی نتواند محصولات نفتی خود را بفروشد، اعلام کرد: کشور همانطور که الان در حال فروش محصولات نفتی خود است، در عین حال، راهکارهای جدیدی برای فروش محصولات نفتی خود را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت نهایی خرید بنزین آنلاین بالاتر از مبلغ بنزین آزاد تمام می‌شود.

به عنوان مثال قیمت ۱۰ لیتر بنزین با هزینه حمل حدود ۶۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت‌ها بر حسب میزان سفارش تا حدودی کمتر می‌شود و برای ۱۰۰ لیتر بنزین به ۳۴۹ هزار تومان می‌رسد.

نکته قابل توجه اینجاست که به چه صورت قیمت بنزین برای سفارش آنلاین تعیین می‌شود.

منبع: روزگار خودرو

دیگر خبرها

  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت