Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@00:09:29 GMT

آغاز مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۶۹۳۲

آغاز مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان

رویداد۲۴  به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در منطقه تهران و البرز در روز‌های دوشنبه الی چهارشنبه مورخ ۸ لغایت ۱۰ مهرماه سال ۱۳۹۸ در دانشگاه خوارزمی برگزار شد که طی آن تیم ثامن از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) مقام نخست را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم آرمان از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان تیم دوم، تیم تنقیح مناط از دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان تیم سوم و تیم ققنوس از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام چهارم را کسب کردند.   در مسابقات منطقه جنوب تیم فرهنگ از استان هرمزگان و دانشگاه‌های علوم پزشکی و علمی کاربردی هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم برهان از دانشگاه یزد نیز به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. همچنین تیم خیام از استان مرکزی مقام سوم و تیم یاران از استان فارس مقام چهارم را کسب کردند.   در مسابقات منطقه غرب و شمال غرب تیم سروش رازی از استان کرمانشاه به مقام نخست رسید. همچنین تیم ئاشتی از دانشگاه کردستان به مقام دوم و تیم‌های گردون از استان آذربایجان غربی و راحیل از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ترتیب به مقام‌های سوم و چهارم این مسابقات رسیدند.   در مسابقات منطقه شرق و شمال شرق کشور تیم در سنگر آزادی از دانشگاه فردوسی مشهد به مقام قهرمانی دست یافت و تیم هدف از دانشگاه یزد عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین تیم مادر از دانشگاه علوم پزشکی بجنورد مقام سوم و تیم فکرت از استان قم به مقام چهارم دست پیدا کردند.   مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از روز شنبه الی دوشنبه ۳۰ آذر لغایت ۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ توسط دبیرخانه مناظره سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مرکز ملی گفتگو مناظره و آزاداندیشی در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود. برچسب ها: رویداد24 ، مسابقات دانشجویی ، جهاد دانشگاهی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسابقات دانشجویی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس