Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبگرفتگی ناشی از باران روزهای اخیر اهواز به دلیل وقوع ناگهانی آن موجب ورود آب به منازل شهروندان و خسارات مالی بسیاری به آنان شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پس از گذشت 24 ساعت از باران سیل آسا شهر اهواز هنوز هم بسیاری از خیابان‌های این شهر مملو از آب است و تعداد زیادی از خانه‌های اهالی به‌دلیل آب گرفتگی دچار خسارات مالی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدیویی تسنیم| بحران آب‌گرفتگی در اهواز / مردم غرق در بی‌مسئولیتی مدیران شدند + فیلمزندگی در شرایط سخت / آب‌گرفتگی خیابان‌ها و منازل مردم در آبادان + فیلمتماس رئیس‌ جمهور با استاندار خوزستان برای اطلاع از وضعیت آب‌گرفتگی ‌اهواز / تخلیه آب آغاز شد

رئیس دادگستری استان خوزستان حجت‌الاسلام مرادی شب گذشته در گفت‌وگویی در رابطه با پیگیری پرداخت خسارات مردم پس از عادی شدن وضعیت شهر اهواز تاکید کرد.

انتهای پیام/331/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین در یکی از خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: حادثه نشست زمین به طول هشت متر در عرض چهار متر در اثر شکستگی خط لوله آب‌رسانی ۳۰۰ میلی‌متری آزبست در خیابان علامه مجلسی رخ داده است.

وی افزود: حادثه مذکور باعث آب‌گرفتگی خیابان، پیاده‌رو و تعدادی از مغازه‌ها شد، عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کردند و تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی برای ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است بدانیم اقدامات لازم برای تخلیه آب انجام شد و پس از تخلیه آب و قطع جریان آن عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله اقدام خواهد شد.

کد خبر 748928

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان