Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی عصر امروز با حضور در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور که در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، از غرفه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با همراهی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صورت گرفت، دکتر طهرانچی از 178 محصول پژوهشی و دانش‌بنیان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.

از 178 محصول برتری که برای عرضه و نمایش در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند، 115 محصول مربوط به حوزه ساخت و تولید (مکانیک، مکاترونیک و الکترونیک)، 25 محصول مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و نرم‌افزار، 16 محصول مربوط به صنایع دارویی، پزشکی و بهداشتی، 10 محصول مربوط به حوزه کشاورزی، 7 محصول مربوط به حوزه ساختمان و صنایع وابسته و 5 محصول مربوط به حوزه مواد و انرژی‌های نو است.

همچنین 17 محصول منتخب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه ارائه شده است.

دکتر طهرانچی از پرینتر سه بعدی DIY ، صندلی استخر ویژه افراد سالمند و شبیه‌ساز زمان مسابقات شنا، ربات زیردریایی هدایت شونده، ربات نظامی ـ امدادی و حمل کالا، هولو پرام نمایش 3 بعدی تصاویر، رصدخانه مدیریت شهری، ربات هوشمند «مایا» برای کودکان سرطانی، مشعل گازسوز ضد انفجار، ماژول پردازش تصویر زیرآب، طراحی و ساخت اسکفولرهای استخوانی به‌عنوان جایگزین استخوان به روش پرینتر سه بعدی، افزودنی روغن موتور، بتن ریزدانه برای مقاوم‌سازی ستون‌های بتنی، اپلیکیشن تشخیص گریه نوزاد، لباس تب نمای نوزاد، سامانه ثبت نام دوره‌های کوتاه مدت، بازیابی اثر انگشت با فناوری نانو و نانوگرانول آنتی باکتریال، اپلیکیشن پیاده‌روی برخیز، دستگاه مقطع نگار اکوستیکی چوب و درخت، قطعات فلایویل خودروهای سنگین، آبیاری قطره‌ای ثقلی و سیستم آبیاری زیر سطحی استوانه ای SIS و سایر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید دو ساعته با پژوهشگران، فناوران و مسئولان دانشگاهی حاضر در این غرفه گفتگو کرد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هفته پژوهش نمایشگاه بین المللی تهران نمایشگاه پژوهش دکتر محمدمهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی