Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@19:03:53 GMT

ورود کامیون‌ها به تهران؛ ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۷۵۵۹

ورود کامیون‌ها به تهران؛ ممنوع

نشست هماهنگی محیط زیست استان تهران درآستانه ورود به موج بعدی آلودگی هوای تهران در محل اداره محیط زیست تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید محمود، در این خصوص آلودگی هوای تهران گفت: ورود کلیه کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی به شهر تهران ممنوع خواهد بود و انتظار داریم این موضوع بطور دقیق از طریق پلیس راهور پیگیری و انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است

رضا محمدی اظهار کرد: حدود ۷۰ سال است که زباله‌ها در مجموعه آرادکوه دفع می‌شود و انتقال این مجموعه به همین راحتی نیست.

وی ادامه داد: منابع طبیعی با همکاری محیط زیست باید زمین مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهند تا اقدامات برای انتقال این مجموعه صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداری تهران نیز موافق جابجایی این مجموعه است، اما هنوز زمینی برای انتقال آرادکوه به شهرداری تحویل داده نشده است.

محمدی با اشاره به خرید دستگاه زباله سوز ۶ هزار تُنی افزود: در صورت راه اندازی این دستگاه زباله سوز مشکلات محیط زیستی آرادکوه تا حدودی برطرف می‌شود و شهرداری تهران تلاش دارد هر چه زودتر این دستگاه زباله سوز را راه‌اندازی کند.

تاکید سازمان محیط زیست بر جابجایی بازیافت آرادکوه

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز گذشته با تاکید بر اینکه نظر این سازمان در بحث مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه جابجایی آن است، گفت: رودخانه پسماند جنوب تهران در حال تخلیه است چرا که منابع آب و خاک را با مشکل مواجه می‌کرد.

علی سلاجقه افزود: در منطقه آرادکوه پیش از این اقدامات خوبی انجام گرفته است، اما نظر سازمان حفاظت محیط زیست جابجایی آن است. شهرداری تهران نیز استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای حل مساله آرادکوه را مطرح کرده است و این موضوع در قالب کارگروه ملی مدیریت پسماند و به منظور تولید سوخت کارخانه‌های صنعت سیمان در دست پیگیری است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: همچنین اقداماتی در جهت مکلف شدن صنایع منطقه جنوب تهران به انجام وظایف زیست‌محیطی در دست انجام است.

 مجتمع پردازش و بازیافت زباله «آرادکوه» حدود ۷۰ سال پیش در مساحتی یک هزار و ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده قدیم تهران برای دفع زباله‌های پایتخت راه اندازی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان