Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تصریح کرد: دریافت مجوز موضوع نهاد صدور گواهی‌نامه کیفیت از بخش مراجع بین‌المللی امسال به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید محمدزاده بعدازظهر امروز (چهارشنبه، ۲۷ آذرماه) در آیین پایانی رویداد فناورانه «پترولیوم تیکاف» اظهار کرد: برگزاری رویداد نوآوری در پژوهشگاه صنعت نفت حضور شرکت‌های استارتاپ و دانش بنیان در این صنعت را روز به روز عمیق‌تر و جدی‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ابلاغیه مقام عالی وزارت مبنی بر طرح میزبانی از پژوهشگران از سوی پژوهشگاه صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: این موضوع همکاری بین صنعت با نخبگان و خبرگان شرکت‌های دانش بنیان را به همراه خواهد داشت که امیدواریم مجموعه این رخدادها بتواند به توسعه نوآوری در کشور و نیز صنعت عظیم نفت کمک کند.

معاون وزیر نفت، بر لزوم نیازمندی صنعت نفت به توسعه نوآوری و فناوری در کشور تاکید کرد و گفت: توسعه صنعت نفت با بهره‌مندی از تجارب پژوهشگران و نخبگان این عرصه به ثمر خواهد نشست.

معاون وزیر نفت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری به موضوع استاندارد اشاره و از آن به عنوان یک شاخص مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت یاد کرد و افزود: موضوع استاندارد API از آن دست موضوع‌هایی است که وزیر نفت بر آن تاکید زیادی دارد و خوشبختانه تدوین آن در سال‌های گذشته انجام شده است و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: دریافت مجوز موضوع نهاد صدور گواهی‌نامه کیفیت از بخش مراجع بین‌المللی امسال به نتیجه خواهد رسید.

این مقام مسئول از اعلام آمادگی معاونت مهندسی وزارت نفت برای پشتیبانی و حمایت از پژوهشگران این صنعت خبر داد و گفت: با توجه به حمایت مجموعه حکمرانی کشور از صنعت نفت شاهد توسعه اکوسیستم در این صنعت خواهیم بود و امیدواریم این رویداد را در سال آینده با یک موج بزرگتر و حرکت عظیم تر برگزار کنیم.

منبع: شانا

کلیدواژه: پژوهشگاه صنعت نفت سعید محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد