Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سجادی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ایجاد پارک هنرمندان از دستور العمل ملی برخوردار است و برای اولین بار در استان تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد پارک هنرمندان مقرر شد، یکی از سمن‌های حوزه فرهنگ و هنر با بررسی‌ها از بین پارک‌های شهر اراک، یک پارک را به عنوان پارک هنرمندان انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: این سمن پارک امیر کبیر را با توجه به دسترسی افراد حاشیه نشین این منطقه انتخاب کرده و بر اساس دستور العمل ملی در آن پارک جانمایی را انجام داده است.

سجادی اظهار کرد: اقدامات مربوط به پارک هنرمندان اراک به همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از قبیل شهرداری اراک، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان و فرماندار اراک نیاز دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: ایجاد پارک هنرمندان در شهر اراک با هدف ساماندهی هنرمندان خیابانی است.

وی بیان کرد: ایجاد گذر فرهنگ و هنر در منطقه‌ای از بازار و کاروانسراهای شهر اراک در راستای اقتصاد هنر مؤثر است. در شهرستان تفرش گذر فرهنگ و هنر وجود دارد و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز شاهد این اقدام باشیم.

کد خبر 4801804

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی پارک و فضای سبز بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام گرگان بارش برف قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب