Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در نشست برنامه ریزی برای کاهش آلودگی در روزهای آینده اظهار داشت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری هوا در روزهای پیش رو تصمیم گرفته شده است تا فعالیت معادن شن، ماسه، آسفالت و کلیه فعالیت های معدنی، بتونی و حتی ریخته گری ها از امشب برابر ابلاغی که از سوی محیط زیست انجام می شود تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین ورود کلیه کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی به شهر تهران ممنوع خواهد بود و انتظار داریم این موضوع بطور دقیق از طریق پلیس راهور پیگیری و انجام شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به توقف فعالیت ۲ واحد سیمان در روزهای اخیر که اقدام به استفاده ازسوخت مازوت کرده بودند اظهار داشت: ممنوعیت استفاده از هرگونه سوخت، غیر از سوخت مجاز به واحدهای صنعتی ابلاغ می شود و اینگونه واحدها به هیچ وجه حق استفاده از سوخت مازوت را نخواهند داشت.
وی همچنین تصریح کرد: گشت های محیط زیست از امشب بطور شبانه روزی خواهد بود و با هرگونه تخلف واحدهای آلاینده برخورد قانونی خواهد شد.
محمودی افزود: توقف اتوبوس های روشن در ترمینال ها و جایگاه های اتوبوس رانی شهری و بین شهری ممنوع بوده و انتظار می رود شرکت اتوبوس رانی در اینخصوص نظارت و اقدام لازم را انجام دهد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران همچنان بر معضل پسماندسوزی های حاشیه شهرهای استان تاکید کرد و گفت: همکاران ما در گشت ها وپایش های خود به این موضوع توجه خاصی داشته و خواهند داشت و انتظار ما از شهرداری ها، بخشداری ها و ایستگاه های آتش نشانی در سطح استان این است که در این موضوع همکاری لازم را با محیط زیست داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان بیان کرد: درصورت شرایط اضطرار آلودگی هوا و حتی پیش بینی این موضوع، تصمیمات بعدی با هماهنگی کارگروه اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.

برچسب‌ها هوای ناسالم اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آلودگی هوا واحدهای آلاینده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوای ناسالم اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آلودگی هوا واحدهای آلاینده هوای ناسالم اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آلودگی هوا واحدهای آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

 پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت تا شنبه ۰۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ساعت 6 روز شنبه تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت محور کرج ـ چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

- از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

- از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

- از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

- تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت 6 الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد. در سایت www.rahvar ۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است.

در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!