Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری در نشست خبری به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری گفت: امسال ۳میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۱۵ مسافر طی ۴۴۳ هزار و ۱۲۵ سفر جابجا شده است که نسبت به سال گذشته ۱.۶۴درصد کاهش یافته است.

وی افزود: آمار سفر نیز در ۸ ماهه امسال با ۰.۸درصد کاهش به ۴۴۳هزار و ۱۲۵رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، امسال ۴۲۵۲ راننده در ناوگان مسافربری استان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۷۶۵ دستگاه خودرو در قالب ۶۵۶ دستگاه اتوبوس، ۹۱۸ مینی بوس، ۱۱۹۱ سواری در استان فعال هستند ضمن اینکه متوسط عمر ناوگان باری استان ۱۶/۲۳ سال (۴ ماه کمتر از میانگین کشوری) و متوسط عمر ناوگان مسافری ‌۱۵/۶۵ سال (۱۸ ماه بیشتر از میانگین کشوری) است.

وی اظهار کرد: در اربعین حسینی امسال، ۲۷هزار و ۶۹۶ مسافر با ۱۲۲۵ دستگاه حمل‌ونقل مسافری از ۳ مرز خسروی، مهران و پسکرانه کرمانشاه جابجا شده‌اند.

شکری گفت: تا پایان آبان‌ماه سال جاری تعداد ۷۹ هزار و ۸۴۶ حلقه لاستیک جهت توزیع در سامانه توزیع لاستیک ثبت شده است که از این مقدار ۷۹ درصد توزیع شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بابیان این که تعداد ۱۵ مجوز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در سال جاری صادر شده است، افزود: ۲۲ مجتمع رفاهی خدماتی در استان درحال بهره برداری ، ۲۷ مورد در حال احداث و ۵۹ مورد در حال استعلام است.

وی خاطر نشان کرد: از سهمیه ۴۰۰ کیلومتری آسفالت راه های روستایی در وهله اول ۱۵۰ کیلومتر آماده آسفالت است و امسال توانستیم بیشتر ایرادات آسفالتی راه‌های استان را برطرف و جزو استان‌های برتر کشور باشیم.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی اتوبوس خودرو راهداری و حمل و نقل جاده سال قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد