Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و رفع مشکلات شبکه ارتباطی همراه اول و بهره مندی مشترکان خوزستانی از دیتای پر سرعت همراه اول با تلاش بی وقفه کارشناسان و متخصصان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان، ۱۲ سایت همراه اول در شهر‌های اهواز، شوشتر، رامهرمز، شوش، باغملک، گتوند و هفتگل پوشش شبکه ارتباطی همراه اول بهبود و توسعه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت‌های پارک لادن، کوچه دانیال، زرگان اهواز و شهرک شرافت، هنرستان رجایی با تکنولوژی (۴G) تجهیز شدند.

او افزود: در این رابطه، مسکن مهر شوشتر با تکنولوژی (۳G) و سایت‌های خیابان معلم و خیابان ولیعصر رامهرمز و سایت‌های مرکز مخابرات هفتکل، اسلام آباد باغملک با تکنولوژی (۴G) و حرریاحی شوش و جنت مکان گتوند با تکنولوژی (۳G) نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با نصب، راه اندازی و ارتقای تکنولوژی در این سایت ها، ضمن توسعه پوشش شبکه‌ای همراه و رفع مشکلات آنتن دهی در مناطق این شهرستان‌ها مشترکان نیز از اینترنت پرسرعت و مطلوب همراه اول بهره‌مند شدند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، نصب، راه اندازی و ارتقا این سایت‌ها از طرح فاز ۸ با مبلغی بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران انجام شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خوزستان همراه اول ارتباطات سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان