Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:25:11 GMT

حمل و نقل شهری کلاچای باید فعال تر شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۹۱۹۸

حمل و نقل شهری کلاچای باید فعال تر شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اثنی‌عشری عصر روز چهارشنبه در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای با محوریت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه حمل و نقل با بیان اینکه آنچه در گام نخست به آن تاکید داریم این است که در بدو امر، مدیران حوزه حمل و نقل به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کنند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت حوزه حمل و نقل شهری کلاچای، افزود: آنچه انتظار داریم این است که هر شیوه و برنامه‌ای که دارید به عنوان مثال در حوزه گردشی شدن کار بر اساس یک جدول محاسباتی از ما مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کلاچای هر گونه کوتاهی و قصور در حوزه مدیریت حمل و نقل را متوجه مدیران آن مجموعه عنوان و اظهار کرد: در اداره و مدیریت رانندگان تاکسی باید نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد و در عین حال هرگونه اشکالاتی که می‌بینید به ما پیشنهاد داده تا در رفع آنها بکوشیم.

اثنی‌عشری با بیان اینکه تشویق و تنبیه دو اصل مهم در فرایند کار است، افزود: رانندگانی که به وظایف قانونی خود به خوبی عمل می‌کنند تشویق و ترغیب شوند و کسانی که قانون را نادیده می‌گیرند به جد برخورد شود.

وی با استقبال از همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری کلاچای از برگزاری این همایش طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در این همایش از ۱۰ راننده فعال تجلیل خواهد شد.

حمایت شورا شهر و شهرداری از حوزه حمل و نقل

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه با اشاره به وجود برخی چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه حمل و نقل، تصریح کرد: معتقدم باید از ظرفیت کنونی برای ارائه خدمات رسانی بیشتر به مردم استفاده بهینه کرد.

مهدی محمدحسینی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از هیچ کمکی در راستای حمایت بیشتر از حوزه حمل و نقل کوتاهی نخواهد کرد، افزود: این امر مستلزم آن است که حوزه حمل و نقل به وظیفه قانونی خود عمل کرده و اقبال عمومی را افزایش دهد.

دو نرخی بودن کرایه‌های به صلاح نیست

جعفر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر کلاچای بر نحوه سرویس دهی مناسب از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی مناسب و در خور شأن می‌تواند نگاه مردم را به حوزه حمل و نقل تغییر دهد.

وی دو نرخی کردن کرایه تاکسی را به صلاح ندانست و اظهار کرد: اینکه در روز یک نرخ و شب نرخ دیگری تعیین شود معقول و منطقی نیست.

عابدینی همچنین از اینکه برخی رانندگان تاکسی مسئولانه به وظایف خود عمل نمی‌کنند گلایه کرد.

کد خبر 4801864

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کلاچای حمل ونقل شهری رودسر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام گرگان بارش برف شهرکرد قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟

تین نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت درخواست کرد، شرایطی فراهم شود که رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سید کمال هادیان فر در تاریخ 28 اسفند سال 1402 به عباس علی آبادی نوشته، آمده است: ...بروز برخی کاستی ها، مشکلات و ناهماهنگی ها موجب شده هزینه ها و درآمد فعالان اقتصادی این بخش از توازن خارج شده و به تبع آن خروج فعالان این بخش و عدم سرمایه گذاری در نوسازی ناوگان و گسترش فعالیت های خدمات رسانی در این حوزه رخ داده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: افزایش هزینه های ارایه خدمات در بخش مسافر بین شهری، ناپایداری حاکم بر بخش را بیش از پیش دامن زده ، نارضایتی و اعتراضات صنفی و دست اندرکاران را به دنبال داشته و بسیاری از فعالان و صاحبان  ناوگان از این حوزه خارج شده اند...

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در ادامه این نامه آمده است: عدم حمایت از فعالان بخش مسافری به ویژه در حوزه تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز این بخش، ادامه فعالیت در این بخش را با چالش های جدی و اساسی رو به رو خواهد کرد و روند حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل حوزه مسافری در کشور مختل خواهد شد که تبعات اقتصادی و اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نامه تاکید شده است: خواهشمند است پیرو مباحث مطروحه در پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور و با توجه به موافقت جناب آقای مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور ، دستور فرمایید سواری های کرایه بین شهری و اتوبوس های عمومی بین شهر از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟