Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@00:39:58 GMT

جوانان را در سایه كتاب آسمانی قرآن تربیت كنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۹۴۴۷

جوانان را در سایه كتاب آسمانی قرآن تربیت كنیم

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: «اگر می‌خواهیم جوانانی داشته باشیم كه از کشور در برابر شبیخون فرهنگی دفاع كنند، باید آنان را با قرآن مأنوس كرده و در سایه این كتاب آسمانی تربیت كنیم.»

حجت‌الاسلام عبد‌الله عباسی با توجه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان، درباره نقش تأثیرگذار قرآن بر انسان گفت: «فقط قرآن كریم چراغ هدایت انسان‌هاست و در تمام امور باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اظهار كرد: «افرادی كه با كتاب وحی مأنوس و از سرچشمه‌های آن سیراب شده‌‌اند در دنیای سوزان مادیات قرار ندارند و روح و جسم آنان الهی شده است.»

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: «انسان‌ها نیازمند به قرآن هستند و نه غیر آن؛ بنابراین هرگز نباید سر تعظیم و تسلیم بر آستان غیر قرآن بگذارند و رفع نیازمندى خود را از غیر بطلبند.»

عباسی متذكر شد: «امروز اگر می‌خواهیم جوانانی صالح داشته باشیم كه در سایه دانش و علم خود از دستاوردها و كیان ایران اسلامی در برابر شبیخون فرهنگی و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن دفاع كنند، باید آنان را با قرآن مأنوس كرده و در سایه این كتاب آسمانی تربیت كنیم.»

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: «قرآن كریم همه انسان‌ها را به خود جذب کرده و روح و جسم آنان را آرامش می‌بخشد.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: قرآن دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت