Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:53:37 GMT

انتشار تمبرها و قاب‌های تمام شهدای استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۹۵۷۲

انتشار تمبرها و قاب‌های تمام شهدای استان سمنان

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تمبرها و قاب‌های وزینی به تعداد تمام شهدای استان سمنان تهیه و تحویل خانواده معظم شهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی امشب در بازدید استاندار سمنان از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام خادمان شهدا و همکاران ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان به‌صورت جهادی و فی سبیل الله برای ثبت و ضبط آثار و خاطرات شهدا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استان سمنان به لحاظ شاخص ایثارگری جزو استان‌های شاخص کشور بوده و خوشبختانه در بسیاری از امور سیاسی، دفاعی و ... نیز نقش محوری و بی‌بدیل داشته است.‌

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ویژه شهدای استان این است که قریب به‌اتفاق این شهدای گران‌قدر در میادین رزم و جنگ رودررو با دشمن به شهادت رسیده‌اند.

دامغانی بیان کرد: آمار حاصل از تعداد خانواده‌های چند شهیدداده و همچنین نسبت تعداد رزمندگان به تعداد کل جمعیت، از نقاط افتخار استان سمنان است.

وی تصریح کرد: کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان با بیش از 10 سال تلاش و آماده‌سازی، در سال ۱۳۹۳ به شکل باشکوهی برگزار شد و اجلاسیه های مختلف شهدا هر دو سال یک‌بار در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از اقدامات خوب این کنگره، تولید تمبرها و قاب‌های شهداست که به تعداد تمام شهدای استان تهیه و تحویل خانواده معظم شهدا شده است.

دامغانی گفت: بعد از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان، اقدامات این ستاد ادامه پیدا کرد و با قوت در حال انجام است و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و ایجاد هم‌افزایی برون‌دستگاهی همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: ستادهای کنگره بزرگداشت شهدا در کشور فعالیت دارند و خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان سمنان جزو فعال‌ترین ستادهای کشور است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: آثار صوتی، تصویری و مکتوب تهیه‌شده در ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان به لحاظ کیفی و تکنیکی از سطح بالا و مطلوبی برخوردار است.‌

دامغانی افزود: به سهم خود از همت و تلاش تمام پیشکسوتان دفاع مقدس که خالصانه و بدون چشم‌داشت در این ستاد فعالیت می‌کنند، تشکر کرده و امیدوارم خیر دنیوی و اخروی از آن این عزیزان شود.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان شهدا فرمانده سپاه خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.    این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.   ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»   در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.   کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.   محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، که در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد، گفته «برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.»   بیشتر بخوانید انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی   آقای اسلامی افزوده که برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا «اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.»   سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته «در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.»

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد