Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرنیان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت : بنا به اعلام رئیس انجمن وزنه‌برداری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تلاش بر این است که در سال ۹۸ مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش زنان برگزار شود.

او گفت : برای نخستین بار است که بحث وزنه‌برداری زنان معلول شکل جدی تری پیدا کرد و لباس زنان پارا وزنه بردار مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط بانوان پاراوزنه برداری کرمانشاه نیز تمرینات و فعالیت خود را آغاز کردند:

او افزود: تیم پارا وزنه برداری بانوان استان کرمانشاه، تمرینات خود را جهت حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور به صورت مستمر زیر نظر خانم رحمت آبادی ادامه می‌دهند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: تیم پارا وزنه برداری بانوان کرمانشاه متشکل از ۸ ورزشکار، ۱ سرپرست و ۱ مربی به مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ دیماه ۹۸ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

او گفت: به امید خدا و با تلاش بانوان کرمانشاهی بتوانیم ورودی مسابقات جهانی و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، در این دوره از مسابقات که شامگاه سه شنبه  به میزبانی همدان برگزار شد، در بخش نوجوانان ۵۳ ورزشکار و در بخش جوانان ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور رقابت  کردند.

در پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم کرمان در رده بندی مدالی با کسب هفت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، همدان با کسب ۶ طلا و سه نقره دوم شد و تیم اردبیل با چهار طلا و ۲ برنز مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در رده سنی جوانان خراسان رضوی با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد، کردستان با چهار طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فارس با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

براساس اعلام کمیته فنی مسابقات، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در صدر جدول بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز