Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه و همتای آمریکایی‌اش ممانعت از وقوع تنش بین دو کشور در جریان انجام عملیات نظامی در سوریه را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، والری گراسیموف، رئیس ستاد نیروهای مسلح روسیه و مارک میلی، همتای آمریکایی‌اش در مذاکرات دوجانبه‌ای در شهر برن سوئیس درباره مسائل ثبات استراتژیک، اوضاع سوریه و مناطق دیگر و نیز اتخاذ تدابیری برای ممانعت از وقوع حوادث در جریان عملیات نظامی در سوریه به تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه این دیدار را سازنده توصیف کرد.

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، گراسیموف و میلی پرونده سوریه، ثبات استراتژیک و دایره گسترده‌ای از مسائل استراتژیک و عملیاتی دیگر به خصوص افزایش تلاش برای ممانعت از درگیری، افزایش تفاهم و کاهش خطرات را بررسی کردند.

طبق بیانیه آمریکا، مسؤولان نظامی بر اهمیت ایجاد ارتباطات دوره‌ای به منظور اجتناب از سوء تفاهمات و مشارکت در بالا بردن شفافیت در عملکرد تاکید کردند.

دیدار گراسیموف و میلی بعد از انتصاب میلی در پست رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اکتبر گذشته اولین دیدار بین آنهاست، آنها قبلا چندین تماس تلفنی داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها