Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین پرسپولیس گفت: برای آنکه سرخ‌پوشان همانند استقلال به مشکل نخورند باید پول گابریل کالدرون پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود. سرخ‌پوشان که در کورس قهرمانی قرار دارند، نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارند تا از جمع مدعیان خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد منافی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در بالای جدول رده‌بندی قرار دارد و یک بازی معوقه با نساجی مازندران پیش رویش است، با برتری مقابل پارس جنوبی و نساجی می‌تواند به کسب رتبه نخست جدول امیدوار باشد. در این میان سرخ‌پوشان باید امیدوار باشند سپاهان امتیاز از دست بدهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر امیدوار، جنگنده و پویا بازی می‌کند. بازیکنان کلیدی تیم نقش مؤثری درون زمین دارند و گابریل کالدرون به ترکیب مد نظرش دست پیدا کرده است. در سمت مقابل پارس جنوبی با جدایی فراز کمالوند دچار مشکلات زیادی شده و این موضوع شرایط را برای برتری پرسپولیس در خانه حریف مهیا کرده است.

مربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه سرخ‌پوشان بدون مهدی ترابی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس هفته به هفته به هماهنگی بیشتری رسیده و متکی به یک بازیکن نیست. البته که ترابی از بازیکنان خوب این فصل لیگ برتر به شمار می‌رود و شرایط آرمانی دارد ولی نبود او اگرچه قدرت 100 درصدی پرسپولیس را کمی تحلیل می‌برد ولی باعث نخواهد شد این تیم دچار مشکلات زیادی شود.

وی درباره تهدید گابریل کالدرون برای دریافت مطالباتش و احتمال فسخ قرارداد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیاز به مدیرعاملان ورزشی دارند. در حال حاضر باشگاه استقلال به خاطر ندادن مطالبات معوقه آندره‌آ استراماچونی دچار مشکلات زیادی شده‌اند. باشگاه پرسپولیس نیز برای آنکه همانند آبی‌پوشان به دردسر نیفتد باید هر چه زودتر مطالبات کالدرون را به‌حساب او واریز کند و البته باوجود محمدحسن انصاری‌فرد که خودش زمانی بازیکن پرسپولیس بوده و الان مدیرعامل این باشگاه است، این مشکل حل می‌شود.

منافی در خصوص جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در تیم پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنی چون جونیور براندائو که در حد تیم دوم پرسپولیس هم نبود، در شرایطی جذب این تیم شد که نظر سرمربی در جذب او مؤثر بود. من معتقدم اگر قرار است پرسپولیس مهاجم خارجی جذب کند، باید بازیکنی به این تیم بیاید که یک سروگردن از بازیکنان داخلی بالاتر باشد، حتی کیفیت او باید از علی علیپور که این روزها به شرایط آرمانی گذشته‌اش نزدیک می‌شود بهتر باشد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال جواد منافی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج و به شرکت‌های خصولتی و بانک‌های نیمه خصوصی منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

ده درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است پنج درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان یا نخبگان آسیا به شمار می‌رفت که این معضل رفع شد.

 

تایید واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی ای‌اف‌سی

زارعی مسوول کمیته مجوز حرفه‌ای، از مهر تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و دیگر مشکل مالکیتی، این دو تیم را تهدید نخواهد کرد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیماری ۴۰ ساله این دو باشگاه درمان شد. امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند.

زارعی افزود:  اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد. خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم!

این جمله آخر زارعی نگران کننده است چراکه گفته می‌شد این موضوع آخرین مشکل کلان و اصلی در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه بوده است اما حالا حرف از سایر مشکلات است.

طی چند هفته اخیر، زمزمه‌هایی مبنی بر بدهی جاری باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا در پرونده انتقال محمد محبی مطرح شده و هنوز پنجره استقلال به دلیل همین نقل و انتقال بسته است.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد