Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مسابقات ملی مناظره دارای نقاط قوت فراوانی است که یکی از موارد اصلی را می‌توان تبادل اطلاعات و تقابل اندیشه‌ها و افکار در قالب مذاکره‌ای برای فهمیدن و فهماندن ذکر کرد که جذابیت‌های آن در قالب رقابت چندبرابر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی سعید قادری، عضو تیم «فرهنگ» در گفتگو با دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در بیان نقاط قوت این رقابت‌ها گفت: مسابقات ملی مناظره دارای نقاط قوت فراوانی است که یکی از موارد اصلی را می‌توان تبادل اطلاعات و تقابل اندیشه‌ها و افکار در قالب مذاکره‌ای برای فهمیدن و فهماندن ذکر کرد که جذابیت‌های آن در قالب رقابت چندبرابر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه علمی کاربردی با پیشنهاد انجام یک نظرسنجی جهت انتخاب مضامین و موارد با شرکت‌کنندگان قبل از شروع رسمی مسابقات، ادامه داد: در این صورت می‌توان اندیشه‌ها و موارد جدیدی را از دیدگاه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه دریافت کرد. پرستو ماهور، دیگر عضو این تیم، مسابقات ملی مناظره را بستر تربیت مدیران و مسئولانی پویا عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود این مسابقات، در آینده با پرورش نسلی از دانشجویان که مسائل را تحلیل می‌کنند و با افزایش مهارت یاددادن و یادگرفتن و انتقادکردن و اتخاذ تصمیم درست، شاهد مدیران و متخصصانی خواهیم بود که قادر به مجاب‌کردن مسئولان بالادستی جهت اتخاذ راه‌حل و استراتژی صحیح هستند و درعین‌حال، تحلیلگرانی حرفه‌ای هستند که در شرایط مختلف و بحرانی رفتار صحیحی خواهند داشت. شایان ذکر است پرستو ماهور، دانشجوی دندانپزشکی و عبدالعلی طوسی، دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، سعید قادری، دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه علمی کاربردی و جهانگیر سایانی، دانشجوی کاردانی امور فرهنگی، چهار عضو شرکت‌کننده در تیم «فرهنگ» هستند که بعد از موفقیت در مسابقات مرحله منطقه‌ایِ جنوب کشور به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران - نشان خواجه نصیرالدین طوسی، با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» از روز شنبه لغایت دوشنبه 30 آذر الی 2 دی ماه سال 1398 با شرکت 12 تیم از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، هرمزگان و یزد در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»

«ریم موسی سلیمان ابوشینار» که پیش از هفتم اکتبر (۱۵مهر) در رشته حقوق بشر در غزه تحصیل می‌کرد، در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز در شهر رفح، جایی که او و خانواده‌اش به همراه بیش از یک میلیون نفر دیگر در آستانه حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی در آنجا پناه گرفته‌اند، گفت: احساس غرور می‌کنم بخاطر اینکه دانشجویانی هستند که آنچه که ما اکنون احساس می‌کنیم را درک و از ما حمایت می‌کنند.

تارنمای شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز نوشت: وی که حدود ۶ ماه پیش در دانشگاه الاسراء غزه تحصیل می‌کرد، مصمم بود به نیرویی برای تغییرات مثبت برای جامعه خود تبدیل شود، اما رویا‌های او پس از شروع حمله اسرائیل به غزه متوقف شد.

ابوشینار ۲۳ ساله، در تمجید از دانشجویان آمریکایی تنها نبود. دانشجویان و کودکان در غزه به تازگی برای ارسال پیام تشکر به این تظاهرکنندگان گرد هم آمده‌اند و همچنین عباراتی برای سپاسگزاری در کنار چادر‌های رفح نوشته‌اند.

ابوشینار گفت: دیدن هزاران دانشجوی آمریکایی که اردوگاه‌هایی را برای پایان دادن به جنگ در غزه برپا می‌کنند و خواستار عاری شدن دانشگاه‌هایشان از [مشارکت در جنگ] اسرائیل و شرکت‌هایی که از جنگ سود می‌ببرند، هستند، بسیار تاثیرگذار است.

خبر اردوگاه‌ها در دانشگاه‌های ایالات متحده برای حمایت از مردم غزه و اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی به شمال غزه نیز رسید و «عز لولو» دانشجوی ۲۲ ساله پزشکی، از دانشجویان می‌خواهد که «به مبارزه برای آنچه درست است، ادامه دهند».

«عبدالله ابوجاسر» دانشجوی ۲۱ ساله روانشناسی بالینی در دانشگاه الاسراء، گفت که از شنیدن اینکه صد‌ها دانشجو در ایالات متحده دستگیر شده‌اند، ناراحت شده است.

وی با بیان اینکه «این حق ما است که نسبت به هر چیزی که دوست نداریم، اعتراض کنیم»، تاکید کرد: ما همه برابر هستیم، ما نیز حق تحصیل و زندگی در امنیت را داریم.

ابوجاسر که پیشتر در مصاحبه با ان‌بی‌سی نیوز ناامیدی‌اش را پس از دیدن دانشگاه ویران شده خود توصیف کرده بود، گفت که با دیدن تظاهرات در دانشگاه‌های ایالات متحده امیدی دوباره به انسانیت دارد.

«آیا سلامه» دانشجوی ۲۱ ساله مترجمی زبان انگلیسی که قرار بود بهار امسال، قبل از شروع جنگ از دانشگاه الازهر فارغ التحصیل شود، گفت که امیدوار است تظاهرکنندگان در دانشگاه‌های ایالات متحده «قوی بمانند و به این اعتراضات ادامه دهند.»

با تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، بزرگترین موج فعالیت دانشجویی آمریکا از زمان اعتراضات ضد نژادپرستی در سال ۲۰۲۰ موسوم به جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد» در سراسر آمریکا به راه افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه