Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید یک امتیاز از بازی معوقه و خارج از خانه اش مقابل بارسلونا کسب کرد.

طرفداری- اولین ال کلاسیکوی فصل 2019/20 با تساوی بدون گل بارسلونا و رئال مادرید پایان یافت تا هر دو تیم از 17 بازی 36 امتیاز کسب کرده باشند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کاسمیرو، هافبک برزیلی این تیم که با دریافت کارت زرد از بازی بعدی رئال مادرید محروم شد، در پایان بازی گفت:

بازی واقعاً سختی بود و سطح استاندارد ها بسیار بالا بود و شاهد نمایش چند بازیکن بسیار بزرگ درون زمین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی از بازی بود که آنها صاحب توپ و میدان بودند، چون چند بازیکن بزرگ دارند اما در اکثر دقایق بازی تحت کنترل ما بود و چند موقعیت خوب هم خلق کردیم، اما فوتبال در گلزنی خلاصه می شود.

در چند بازی اخیرمان نشان داده ایم که در حال پیشرفت هستیم و عملکردمان سطح بالایی دارد. مربی فوق العاده کار کرده و به ما اعتماد به نفس می دهد. تیم های کمی توانایی این را دارند که به نیوکمپ بیایند و چنین عملکردی ارائه کنند. باید به همه تبریک گفت. قدرتمان را حفظ می کنیم چون به دنبال عناوین قهرمانی هستیم.

پنالتی ها روی واران:

داور همیشه سعی می کند که بهترین عملکردش را داشته باشد. وقتی بین دو نیمه با واران صحبت می کردم و خراشیدگی های روی رانش را دیدم و سپس تصاویر آهسته برخورد را نگاه کردیم، به نظر پنالتی می آمد، اما داور سعی می کند بهترین عملکرد را داشته باشد و VAR هم برای کمک کردن آنجاست. اگر چنین تصمیمی گرفته شده، باید به آن احترام بگذاریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد