Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:45:42 GMT

برقراری پرواز اهواز- عمان از ابتدای بهمن‌ ماه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۱۱۷

برقراری پرواز اهواز- عمان از ابتدای بهمن‌ ماه

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شریعتی روز ۲۷ آذرماه در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: این خط هوایی می‌تواند روند فعالیت‌های تجاری با کشور عمان را تسهیل ببخشد و در نهایت استان خوزستان از این طریق، سهم خود در بازار این کشور را افزایش دهد.

وی افزود: پرواز اهواز به عمان که از اول بهمنماه آغاز می‌شود، کمک بسیار بزرگی به امر تجارت است و همراهی و همکاری بخش‌های مختلف اقتصادی در این راستا از اهمیت ویژهای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خورستان تصریح کرد: برقراری این خط هوایی بین استان خوزستان و کشور عمان یک کار ارزشمند برای اقتصاد استان است و باید از این ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند شد.

شریعتی همچنین با بیان اینکه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان در بهار امسال رتبه اول و در تابستان رتبه دوم را بین دیگر استان‌های کشور کسب کرده است، گفت: دبیرخانه این شورا بر عهده اتاق بازرگانی اهواز است و امیدواریم روند موجود، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی همواره ادامه داشته باشد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی در استان خوزستان باید شرایط کسب و کار در استان را برای فعالان اقتصادی تسهیل ببخشند و یکی از محوری ترین وظایف این شورا تحقق این امر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان عمان اهواز خط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم