Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:31:37 GMT

ذوب‌آهن - سایپا؛ شروع جدید در فراق منصوریان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۵۴۷

ذوب‌آهن - سایپا؛ شروع جدید در فراق منصوریان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر در تهران مهمان سایپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 29 آذر ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان سایپا است.

سبز‌پوشان نیم‌فصل نخست بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و فقط 3 بازی را با پیروزی و کسب 3 امتیاز از زمین خارج شدند؛ ذوب‌آهن که فصل گذشته روز‌های شیرین و رویایی با منصوریان در لیگ و آسیا سپری کرد، در این فصل هرچه زد به در بسته خورد تا شب گذشته بالاخره منصوریان از سمت خود کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن که یک نیم‌فصل کامل را در پیش رو دارد، برای جبران امتیازات از دست رفته کار دشواری دارد و باید دید کدام مربی این خطر را می‌کند که روی نیمکت این تیم نشسته و به اوضاع آن سر و سامان دهد.

سایپا نیز که با حسین صادقی جوان لیگ را شروع کرد در همان گام نخست ذوب‌آهن را برد اما در ادامه و از هفته سوم تاکنون رنگ پیروزی را ندیده و در وضعیت بدی به سر می‌برد و خطر سقوط دارد و از همین رو برای کسب 3 امتیاز مقابل ذوب‌آهن آشفته به میدان خواهد رفت.

داوران دیدار ذوب‌آهن و سایپا

این بازی از ساعت 15:15 روز جمعه و در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود که جواد رحیم‌زاده به همراه محمد راهی، مهدی سیفی، عبدالنبی پورخلف، محمدرضا اکبریان و مرتضی سلمان‌نژاد داوران این دیدار هستند و علی‌رضا کهوری هم ناظر داوری است.

محرومان و مصدومان دو تیم

ذوب‌آهن در این دیدار قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت؛ در سایپا نیز مهیار جباری به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان گل‌گهر سیرجان بود و در پایان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد؛ شاگردان منصوریان با 3 برد، 6 تساوی و 6 شکست و 15 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

شاگردان حسین صادقی نیز هفته گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند؛ سایپا با 2 برد، 5 تساوی و 8 باخت و 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و سایپا در مجموع 37 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سبز‌پوشان در 10 مسابقه پیروز شده‌اند و 15 پیروزی سهم سایپا بوده است و 12 دیدار به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد ذوب‌آهن با نتیجه 6 بر 3 بوده است و در آن‌طرف سایپا با نتیجه 3 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بوده است؛ بازی رفت این فصل در فولادشهر با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.

بهترین گلزنان دو تیم

امیرارسلان مطهری با به ثمر رساندن 5 گل بهترین گلزن ذوب‌آهن است و بعد از آن 7 بازیکن یک گله قرار گرفته‌اند؛ در سایپا نیز محمدرضا سلیمانی با 3 گل بیشترین گل را به ثمر رسانده و آرمان رمضانی 2 گله است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 28 آذر ماه

پارس جنوبی جم - پرسپولیس

تراکتور تبریز - نفت‌ مسجدسلیمان

سپاهان اصفهان - شاهین شهرداری‌بوشهر

استقلال - ماشین‌سازی‌تبریز

جمعه 29 آذر ماه

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان

سایپا - ذوب‌آهن اصفهان

شهر خودرو - پیکان

صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان

انتهای پیام/63090/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن سایپا لیگ برتر فوتبال منصوریان ورزش اصفهان پیش بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه