Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار مربوط به رسانه‌های ایتالیایی حاکی از این است که قوانین نظارتی مربوط به مبارزه با پولشویی در ایتالیا به ویژه پس از  کالچوپولی  بسیار  دقیق و  شدید است و به همین جهت از آن جا که  استراماچونی دوست ندارد دچار مشکلات اینچنینی  شود تلاش بسیاری برای جلوگیری از  ایراد این اتهام به خود داشته و دارد .
از همین‌ رو گویا او حاضر نشده همچون‌امثال برانکو ، شفر ، کالدرون و … به شیوه های دریافت پول در زمان تحریم ( نقدی و در چمدان و ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

) مطالبات خود را در اختیار داشته باشد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال بدون کادرفنی از دو بازی میانگین دو امتیاز کسب کرد تا بارقه‌های امید همچنان در دل هواداران این تیم روشن باشد. هرچند این چهار امتیاز از بازی با تیم‌های ضعیف‌تر به دست آمد اما حداقل این حسن را داشت که آبی‌پوشان را با یک بازی بیشتر در پایان نیم‌فصل ( با یک بازی بیشتر ) به‌عنوان صدرنشین نگه داشته و به‌عنوان قهرمان غیررسمی معرفی کند.

همه اینها در حالی است که همچنان این تیم از کادرفنی بی‌بهره بوده و مشخص نیست آیا استراماچونی سرانجام با این تیم به همکاری‌اش ادامه خواهد داد یا خیر ، اگر چه که با تحولات چهارشنبه عصر امیدها برای بازگشت او به بالاترین حد ممکن رسیده است  و در این بین شواهد حاکی از ادامه همکاری سرمربی ایتالیایی با استقلالی‌هاست و او که به ادعای خودش هنوز چمدان‌هایش را هم باز نکرده، طبق وعده اش با اولین پرواز به ایران بازخواهد گشت .

البته برخی هم‌هستند که احتمالات ضعیف تر را هم‌در نظر می گیرند ، مثلا این احتمال که پول به حساب بنشیند و استرا برای ادامه کار به تهران نیاید و حتی بعدها نیز برای گرفتن باقی‌مانده پولش به فیفا هم شکایت کند!

در هر صورت امروز را باید روز سرنوشت استقلالی‌ها نامید؛ روزی که قرار است خیلی اتفاقات در این باشگاه مشخص شود. اگر استرا بیاید که قضیه مبهم در این باشگاه فقط به موضوع مدیرعاملی مربوط می‌شود و در این بین باید منتظر وزارت ماند تا مدیرعامل بعدی استقلال و جایگزین فتحی را مشخص کند؛ اتفاقی که تا حدودی با آوردن اسم فتح‌الله‌زاده در جمع هیات مدیره محقق شد .

اما اگر استراماچونی نیاید در آستانه دیدار حساس هفته شانزدهم این تیم مقابل ماشین‌سازی و از آن مهم‌تر دیدار حیاتی جام‌حذفی مقابل سپاهان، مشکل حضور جایگزین استراماچونی روی نیمکت هدایت استقلال به دغدغه اصلی آبی‌ها بدل شده و چه‌بسا به‌صورت مقطعی و فقط برای این دو بازی تصمیماتی از سوی هیات‌مدیره این باشگاه گرفته شود.هرچه هست امروز سرنوشت یا موعود برای استقلال فرا رسیده و به‌طور حتم حضور یا عدم حضور سرمربی ایتالیایی در تهران می‌تواند در ادامه روند این باشگاه تاثیرگذار باشد.

پرسش روز هواداران استقلال  ؛ چرا برای بقیه شد، برای استرا نه؟

چگونگی انتقال پول به حساب استراماچونی و تفاوت آن با سایر چهره‌های خارجی که پیش از این در ایران بوده‌اند یا هنوز در ورزش و فوتبال کشورمان فعالیت می‌کنند، سوالی است که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را به خود مشغول کرده. در این خصوص خیلی‌ها سوال می‌کنند که چطور بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی در همین دوره تحریم به فوتبال می‌آیند، پول خود را می‌گیرند و می‌روند و آب هم از آب تکان نمی‌خورد؟
در این بین اگر فقط به پرونده خارجی‌های استقلال ورود کنیم، متوجه می‌شویم بیشتر آنها طی یکی، دو سال اخیر با پول نقد (دلار) که اصطلاحا به آن کَش گفته می‌شود، با باشگاه‌ها طرف حساب بوده‌اند و این پول را به‌صورت فیزیکی دریافت و آن را از کشور خارج کرده‌اند.

دیاباته مشکلی ندارد؟

شیخ دیاباته، ستاره خارجی استقلال برخلاف استراماچونی با مشکل مواجه نشده است. او هم می‌توانست قراردادش را به‌صورت نقدی دریافت کند اما ۲۰ روز پیش با افتتاح یک حساب ارزی در ترکیه به مشکل انتقال پولش خاتمه داد تا حداقل استقلالی‌ها از این جهت با مشکل بزرگی مواجه نشوند.

شفر، برانکو و سایرین چگونه پول می‌گرفتند؟

وینفرد شفر و پسرش در مقاطع مختلف به این سبک (به‌صورت نقد در چمدان) از استقلال پول می‌گرفتند یا حتی ایسما، منشا و حتی پاتوسی نیز به همین روش با استقلال و مدیرانش طرف حساب بودند، اما استرا و وکلایش نه …

مشخص نیست طی یک‌ماهی که مرد ایتالیایی و همکارانش با استقلال مذاکره می‌کردند تا مرد ایتالیایی سرمربی این تیم شود، چرا به این موضوع مهم اهمیتی نداده که حالا کار به‌جایی برسد که روش انتقال پول این مربی به دردسر قرن برای استقلال مبدل شود.

پیش از این نیز مربیانی مانند برانکو و حتی کالدرون یا به‌صورت نقدی از تیم رقیب پول دریافت می‌کردند یا با داشتن حساب در کشورهای عربی، مشکل انتقالی برای حقوق و مزایای خود نداشتند و این در حالی است که استقلالی‌ها نیز این ادعا را مطرح کردند که بعد از بازی با سپاهان در لیگ برتر، برای استرا و سه دستیارش بلیت رفت و برگشت به ترکیه و اقامت در این کشور را تهیه کردند تا آنها در این کشور همسایه یک حساب ارزی برای خود باز کنند که درنهایت این اتفاق رخ نداد.

در این بین البته اخبار مربوط به رسانه‌های ایتالیایی حاکی از این است که قوانین نظارتی مربوط به مبارزه با پولشویی در ایتالیا به ویژه پس از  کالچوپولی  بسیار  دقیق و  شدید است و به همین جهت از آن جا که  استراماچونی دوست ندارد دچار مشکلات اینچنینی  شود تلاش بسیاری برای جلوگیری از  ایراد این اتهام به خود داشته و دارد .

در هر صورت این روزها دوست داشتن هواداران و فکر به استقلال در مصاحبه‌های استراماچونی ، ورد زبان این مربی است؛ اما او هرگز به این سوال پاسخ نمی‌دهد که اگر واقعا چنین علاقه‌ای وجود داشت، چرا او و دستیارانش حاضر نشدند با افتتاح یک حساب ارزی در ترکیه، این مشکل را برطرف کنند تا امروز فقط صحبت از صمیمیت و صفا و علاقه‌مندی به تیم و هوادارانش نباشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!