Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بر معرفی سیره شهدا به نسل امروز تأکید کرد و گفت: نباید هیچ‌گونه کوتاهی در حفظ و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت گیرد. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر شامگاه چهارشنبه در جلسه بازدید از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: باید مرام و مسلک شهدا به مردم تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بهره‌گیری از حضور رزمندگان و ایثارگران که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند و امروز در بین ما زندگی می‌کنند گفت: فرصت‌ها محدود است و باید از وجود این افراد در معرفی شهدا به مردم استفاده شود.

برگزاری سالگرد دو شهید تفحص و یک شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهرانگزارش| فرمانده‌ای که هیچ‌گاه از سرکشی و دلجویی خانواده شهدا غافل نمی‌شود+عکسیادواره‌های شهدا بستری مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا است

استاندار سمنان با بیان اینکه معرفی سیره شهدا به تمام جامعه رسالتی است که باید به نحو احسن انجام شود گفت: باید ایثارگری‌ها و رشادت و جوانمردی شهدا را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و در این زمینه هیچ‌ کوتاهی نکنیم.

آشناگر بیان داشت: نسل امروز با دوران دفاع مقدس باید آشنا شود و بداند آن دوره، دوران طلایی کشور بوده است که در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی به تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوب انجام‌شده از سوی ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: باید قدر شهدا و خانواده معزز آنها را بدانیم؛ چراکه امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست.

استاندار سمنان بر انجام اقدامات فاخر و درخور شأن شهدا برای شهدا تأکید کرد و گفت: حفظ و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف دینی است که باید در راستای آن تلاش شود.

آشناگر اقدامات انجام‌شده در برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان را در مقایسه با دیگر استان‌های کشور بسیار مطلوب دانست.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند