Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل - بامداد امروز، 28 آذرماه، صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی منطقه موسوم به «غلاف غزه» به صدا در آمد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «معا»، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که بامداد امروز به دنبال شلیک موشک از سمت نوار غزه، صدای آژیر خطر در شهرک‌های «سدروت» و چند شهرک صهیونیستی دیگر به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» یکی از موشک‌های شلیک شده از سمت شمال نوار غزه را ردگیری کرده و موشک مذکور نتوانسته است هیچ خسارتی به بار آورد.

از سوی دیگر، منابع محلی در نوار غزه گزارش دادند که اندکی پس از شنیده شدن صدای پدافند گنبد آهنین، هواپیماهای شناسایی اسرائیل در آسمان منطقه شمال نوار غزه در فاصله بسیار کمی از سطح زمین به پرواز درآمدند.

کمی پس از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین،‌ جنگنده‌های اسرائیلی به مقر پیشین مخابرات فلسطین موسوم به مرکز «السفینه» در غرب شهر غزه و یک پایگاه متعلق به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در شمال نوار غزه حمله کردند.

بیش از دو هفته قبل نیز سه راکت از سمت غزه به جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد مواضع گروه مقاومت حماس را مورد حمله قرار دادند. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا آژیر خطر شهرک صهیونیست نوار غزه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم