Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الامینی با بیان این‌که بزرگترین ارباب وعده‌ها رئیس‌جمهور خودمان است گفت: نتیجه‌ی این همه وعده این منی‌شود که می‌گوید شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عبدالحسین روح‌الامینی رئیس خانه احزاب کشور شب گذشته در جلسه جریان‌شناسی احزاب و آینده مجلس شورای اسلامی که در سالن فرهنگ دانشگاه بیرجند با حضوردانشجویان برگزار شد، گفت: خوب است نسل جدید تاریخ را بخوانند تا بدانند رژیم ستم‌شاهی پهلوی چه ضرباتی به کشور وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حزب به صورت واقعی پیش از انقلاب اسلامی نداشتیم اما جریانات سیاسی داشتیم که متنوع بود.

رئیس خانه احزاب کشور با بیان این‌که فوریت و سرعت پیروزی نهضت اسلامی، بسیاری از احزاب و جریانات کوچک زمان پهلوی را پشت سر می‌گذاشت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت آزادی ایجاد شده در چهار سال اول بدون هیچ حد و مرزی، هرکسی که در کشور کار داشت می‌توانست در جریانات سیاسی کشور فعالیت کند به طوری که هرکدام از ستون‌های دانشگاه تا سقف در اختیار یک جریان بود و گروه‌هایی حتی در تلویزیون در مناظرات شرکت می‌کردند.

برخی احزاب نعمت آزادی‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را پاس نداشتند

روح‌الامینی با بیان این‌که به برکت نعمت انقلاب و آزادی‌های آن است که از حزب به معنای واقعی برخوردار شدیم اظهار کرد: چه شد که آن فضای متکسر سیاسی حزبی تغییرکرد؟ عملکرد خودشان مانند منافقان که دست به اسلحه بردند یا مانند حزب توده که با کمونیست‌ها ارتباطات پنهان داشتند یا کموله در کردستان که دست به اسلحه بردند.

وی تصریح کرد: آن احزاب نعمت آزادی‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را پاس نداشتند و فعالیت احزاب محدود شد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: اولین قانون احزاب در سال 1361 مجلس اول تصویب کرد و تغییراتی در قانون احزاب تا سال‌های اخیر نداشتیم.

کاهش تعداد احزاب کشور با قانون جدید

روح‌الامینی افزود: در دوران اصلاحات و دهه‌های 1370 و 1380 با رونق تعداد احزاب مواجه هستیم که به بیش از 250 حزب رسید.

وی اضافه کرد: بسیاری از این احزاب جلسه ندارند و حتی دفتر و شعبه در استان‌ها ندارند و به معنی حزب نیستند.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: در اصلاحیه جدید قانون احزاب در سال 1395، اعلام کردند باید طبق قانون جدید احزاب باید حداقل مجمع 300 نفره داشته باشند و در یک‌سوم کشور دفتر داشته باشند که در سال‌های اخیر 116 حزب توانستند خود را با قانون جدید وفق دهند.

روح‌الامینی اظهار کرد: خانه احزاب، مجموعه صنفی مرتبط با احزاب است که دور هفتم آن را یکسال است که شروع کردیم.

وی تصریح کرد: فقدان احزاب بزرگ کلّی و ایدئولوژیک که در اقصی نقاط کشور کار کنند بعد از دهه 60 کاملا حس می‌شود و در نتیجه کارکرد احزاب بیشتر در تشکل‌های دانشجویی نمایان شد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: برخی احزاب به‌تنهایی نمی‌توانستند جریانات بزرگی تشکیل دهند که ائتلاف‌ها و جبهه‌ها شکل گرفت و در انتخابات‌های اخیر مواجه با جریانات هستید که متشکل از احزاب مختلف است.

دسته‌بندی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به ما تحمیل شد

روح‌الامینی یادآور شد: دهه اول دسته‌بندی به صورت چپ و راست و بعد از آن مخالفان و موافقان اقتصاد دولتی بود تا این‌که دسته‌بندی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به ما تحمیل شد.

وی اظهار کرد: خودم را از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی انقلابی می‌دانم.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: برخی احزاب و جریانات سیاسی کارکرد خودشان را با خوبی انجام نمی‌دهند و به جریانات موسمی معروف هستند چراکه در موسم انتخابات بروز می‌کنند.

روح‌الامینی افزود: عدم‌جدیت در احزاب و این‌که احزاب به معنی تمام و کامل وظایفشان را انجام ندهند، باعث شده شبه‌حزب‌ها لیست می‌دهند و حتی جریانات حزبی قبل از رسیدن به قدرت با عنوان حزبی هستند اما بعد از کسب مسئولیت می‌گویند در هیچ حزبی نیستم در حالی که بسیاری از جریانات این را در مبارزات انتخاباتی افتخار می‌دانند.

حالت ژله‌ای در جریانات سیاسی وجود دارد

وی تأکید کرد: موسمی حرکت‌کردن‌ها، حالت ژله‌ای به جریانات سیاسی کشور داده که پاسخ‌گوی رأیی که از مردم می‌گیرند نیستند.

بزرگترین ارباب وعده‌ها رئیس‌جمهور خودمان است

رئیس خانه احزاب کشور گفت: فردی به عنوان رئیس جمهور از مردم رأی می‌گیرد و می‌گوید 100 روزه این کارها را می‌کنم و برجام را ایجاد می‌کنم و باید برای حل مشکلات کشور، کدخدا را ببینیم.

روح‌الامینی با اشاره به مطلبی که در خصوص یکی از مقامات ارشد دولتی خراسان جنوبی گفته می‌شود و با بیان این‌که اصطلاح جدیدی در استان خراسان جنوبی یاد گرفتیم که به عنوان سوغات می‌بریم تأکید کرد: بزرگترین ارباب وعده‌ها رئیس‌جمهور خودمان است.

وی افزود: نتیجه‌ی این همه وعده این‌گونه به مردم پاسخ‌گویی می‌شود که می‌گوید شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده است.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: اکنون مسئولان عمدتا از پاسخ‌گویی فرار می‌کنند و ترک امر به معروف و نهی از منکر به طورخاص توسط خواص باعث این فرار شده است.

مجلس و دولت وام‌دار هم هستند/ دولت به مردم شبیخون زد

روح‌الامینی افزود: مجلس شورای اسلامی، شش سال پیش به دولت اختیار داده با شیب ملایم قیمت بنزین و فرآورده‌های سوختی را آرام مدیریت کند اما دولت آن را انجام نداد و به دلیل این‌که دولت و مجلس با یکدیگر رودربایستی دارند و وام‌دار هم هستند، اقدامی از سوی مجلس شورای اسلامی انجام نشد.

وی اظهار کرد: زمانی که فشار زیاد و اوضاع سخت شد، کاری که دولت باید آرام‌آرام انجام می‌داد و مردم را محرم می‌دانست اما به مردم شبیخون زد.

تکرار اقدامات دولت قبل توسط دولت روحانی

رئیس خانه احزاب کشور گفت: جریانی در کشور مسئولیت می‌گیرد که می‌گوید دولت قبل پوپولیستی بوده و پول‌پاشی کرده است اما خودش همان کارها را انجام می‌دهد و کسی نیست در کشور تذکر دهد چراکه دولت و این مجلس مانند هم هستند.

روح‌الامینی افزود: چون حافظه تاریخی حزبی و تشکیلاتی خوبی نداریم، دوباره تَکرار می‌شود درحالی‌که در احزاب قائده‌مند می‌توانست این نباشد.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر که می‌تواند قالب تشکیلاتی و حتی عمومی داشته باشد را ترک کردیم و سیاسیون به هم امتیاز می‌دهند و از هم حق‌السکوت می‌گیرند.

فراموشی و انفعال مجلس

رئیس خانه احزاب کشور گفت: مجلسی که به دولت اختیار می‌دهد قیمت سوخت را آرام مدیریت کند، یادش می‌رود اختیار داده است و در این سال‌ها از دولت مطالبه نمی‌کند.

روح‌الامینی افزود: این مجلس دوباره منفعل می‌شود و با بده بستانی که به دولت داشته، دچار تفریط می‌شود و همه وزیران را با هم می‌خواهد استیضاح کند.

وی با اشاره به طرح استعفای حسن روحانی از سوی برخی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: هر چه بگویید این دولت پیر و خسته است اما بی‌دولتی بسیار بدتر است و وضعیت کشور مانند عراق می‌شود که امنیت ندارد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: مجلس منفعل کارش را یادش می‌رود اما یک‌دفعه به دولت تذکر می‌دهد.

روح‌الامینی افزود: بهم‌ریختگی سیاسی ناشی از فقدان کار روش‌مند سیاسی است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در چهل سال گذشته علی‌رغم همه فشارها اما عهدنامه‌های ترکمنچای نداشتیم و کابل و قفقاز را از دست ندادیم.

رئیس خانه احزاب کشور با بیان این‌که متأسفانه جهادسازندگی در جهادکشاورزی ادغام شد گفت: اگر با همان سرعت دهه 60 سازندگی داشتیم امروز بسیاری از مشکلات را در برخی نقاط کشور نداشتیم.

روح‌الامینی افزود: با همه فرازونشیب‌ها به سوی چهل ساله دوم انقلاب می‌رویم که نیاز است نیازهاط کشور را به فعل برسانیم.

وی اظهار کرد: تحقق گام دوم و جبران نقائص گام اول و استفاده حداکثر از ظرفیت‌های قانون اساسی در این است که جریانات سیاسی کشور ژله‌ای نشده و به وظایفشان عمل کنند.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: جریان دانشجویی به جای انفعال که سال‌های اخیر دچارش شده و به جای کشیدن بار جریانات سیاسی در دو دهه قبل باید در صحنه کشور مطالبه‌گری کند که چگونه ظرفیت‌های کشور بالفعل شود.

روح‌الامینی افزود: پیشرفت‌ها و پیروزی‌ها وقتی بوده که جریان جهادی و دانشجویی همه جانبه به نفع مردم وارد شده است.

وی اظهار کرد: در اداره جامعه و فرهنگ عقب‌افتادگی‌هایی داریم و جریان جنبش دانشجویی می‌تواند در این زمینه اقدام کند.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: گروه‌های جهادی امیدی است که جریانات دانشجویی خودش را به مردم بچشاند و کارها دسته‌جمعی انجام شود.

برخی بدشان نمی‌آید نسل جدید از صحنه خارج شود

روح‌الامینی افزود: برخی بدشان نمی‌آید نسل جوان دچار کرختی و از صحنه خارج شود تا از آن‌ها مطالبه‌گری نکند.

وی اظهار کرد: برخی تحرکات در صحنه سیاسی کشور جهت ناامیدکردن نسل جدید و پوست خربزه‌ای زیر پای نسل جدید است جهت جبران مافات دیگران و به جامعه یأس تزریق می‌کنند که این‌ها از موانع اصلی گام دوم و اصلاح کشور است.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: کشور ما هیچ راهی جز صندوق رأی و انتخاب ندارد.

روح‌الامینی افزود: در مجلس پیش‌رو و شرایط حساس‌تر چهل ساله دوم راهی نداریم جز این‌که اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را دنبال کنیم و باید بازار بزرگ منطقه در اختیار ما باشد.

وی اظهار کرد: نباید آقایی و عزّت خود را در وعده‌های پوچ اروپا و بقیه دنبال کنیم.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: باید کشور به حدی برسد که به دلیل توانمندی‌هایی که داریم، کشورهای دیگر سرتعظیم مقابل ملت ایران فرود بیاورند همان‌طور که در دفاع مقدس انجام شد.

در ادامه برنامه، سؤالات شفاهی و مکتوب پرسیده شد.

مسئول انجمن مستقل دانشگاه بیرجند گفت: شما از سیستم پارلمانی گفتید. مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند مشکلات نظام پارلمانی بیشتر از نظام ریاستی است.

وی افزود: شما که به عنوان نیروی انقلابی هستید، چرا برخی انقلابیون مخالف و برخی موافق برجام هستند؟ آقای باهنر دارید که هنوز از برجام دفاع می‌کند!

وی اظهار کرد: راهکار ائتلاف چیست؟

رئیس خانه احزاب کشور پاسخ داد: مقام معظم رهبری قبل از انتخابات سال 1388 و در سفر به کرمانشاه پیشنهاد دادند بحث موضوع نظام پارلمانی و ریاستی بحث شود اما جهت‌گیری نداشتند.

روح‌الامینی افزود: این‌که این موضوع چگونه باشد، طرفدارانی دارد و در کشور راه آن تغییر قانون اساسی است طبق قانون اصل آخر قانون اساسی جهت تغییر، مقام معظم رهبری باید تأیید کنند و ادامه راه انجام شود.

وی افزود: در وضعیت فعلی، یا باید رئیس جمهور را قبول کنید یا او را برکنار و استیضاح کنید که هر دو مضراتی دارد.

ارباب وعده‌ها وعده‌های مختلف می‌دهد

رئیس خانه احزاب کشور اظهار کرد: ارباب وعده‌ها وعده‌های مختلف می‌دهد مانند لیست‌های مختلف و بعد از رأی‌گیری پشت‌سرشان را نگاه نمی‌کنند.

روح‌الامینی افزود: برای بودجه مجلس کامل نمی‌تواند آن را تغییر دهد و حداکثر بیش از 15 درصد تغییر خواهد کرد چراکه ریش‌وقیچی دست دولت است.

در مجلس آینده کارهای اساسی در سال اول انجام شود

وی با بیان این‌که تجربه چهل ساله در نظام قانون‌گذاری داریم اظهار کرد: در مجلس آینده هر جریانی اکثریت را به دست آورد، کارهای اساسی کشور باید در سال اول مجلس انجام شود و مانند مجلس فعلی که اقداماتی مانند قانون انتخابات را سال آخر گذاشتند، نباشد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: ما با ملت تعهد می‌کنیم اگر به مجلس رفتیم، این کارها را سال اول می‌کنیم.

روح‌الامینی افرود: ترکیب نیروهای انقلاب گسترده است که براساس دفع حداقلی و جذب حداکثری است.

وی اظهار کرد: نیروهای انقلاب فاصله را کمتر و همبستگی را بیشتر کنند خوب است.

در ادمه مسئول انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه بیرجند گفت: جنبش دانشجویی کجاست؟ دلیل رعب و وحشت دانشجویان برای فعالیت‌های سیاسی چیست؟ برای ایرانی آبادتر باید به دانشگاه برگشت. اگر دانشگاه سرکوب شود نتیجه‌اش، آشوب‌های خیابانی است.

جنبش دانشجویی می‌تواند نقاط عطف جدید داشته باشد

رئیس خانه احزاب کشور در پاسخ گفت: جنبش دانشجویی هرجایی با منافع مردم گره خورد و بدون رودربایستی خواسته‌های مردم را دنبال کرد، می‌تواند نقاط عطف جدید داشته باشد.

روح‌الامینی با بیان این‌که جنبش‌های دانشجویی دچار خودسانسوری نشوند افزود: سیاست‌زدایی از سیاست‌زدگی بسیار بدتر است.

وی اظهار کرد: با لوس‌کردن مفاهیم سیاسی در کشور مواجه هستیم و جریاناتی که می‌خواهند دانشجویان سیاست‌زده شوند.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان ضررهای نظام پارلمانی گفت: فردی که الان تمام مسئولیت را دارد، شانه خالی می‌کند؛ اگر مسئولیت را بین چند نفر تقسیم کنید، چه باید کرد؟

وی افزود: دولت می‌گوید قدرت دست بقیه است اما موقع انتخابات وعده‌ها سرازیر می‌شود.

وی اظهار کرد: برخی تشکل‌های دانشجویی به جای تشکل جریانی، حزب هستند و روبان آن‌ها را ژن‌های خوب بریدند. در این زمینه چه راهبردی دارید؟

وی با بیان این‌که برخی احزاب رنگ عوض می‌کنند تصریح کرد: باید کاری کرد که افراد نتوانند در این حد با دروغ‌هایشان به شعور مخاطب توهین کنند.

رئیس خانه احزاب کشور در پاسخ گفت: نظام پارلمانی ابزارهای خاص خودش را دارد مانند سوال، استیضاح و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی.

روح‌الامینی افزود: اگر نظام پارلمانی درست باشد و با شاخصه‌های درست، مردم انتخاب کنند، می‌تواند کارایی‌اش را انجام دهد و در رودربایستی گیر نکند.

نقش لابی در پس‌گیری امضاکنندگان استیضاح

وی اظهار کرد: در مجلس فعلی 50 امضا برای استیضاح وزیر جمع می‌کنند اما فردایش با وجه، وعده و مسئولیت، یکی‌یکی پس می‌گیرند.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: اگر نمایندگان وام‌دار دولت نباشند و به وظایفشان عمل کنند، نباید با لابی امضا را پس بگیرند.

روح‌الامینی افزود: نماینده متناسب انتخاب نکردیم و گیر آن به خود ما برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: پاسداشت آزادی و استقلال را نبابد فدای برخی بحث‌ها کرد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: در دهه‌های 70 و 80 احزاب در صحنه نبودند و پیاده نظام آن‌ها در تشکل‌های دانشجویی بودند.

روح‌الامینی افزود: جریان دانشجویی می‌تواند از این‌که افراد با باد رنگ عوض کنند، جلوگیری کند.

در ادامه رئیس خانه احزاب کشور به سؤالات مکتوب پاسخ داد.

وی اظهار کرد: دانشجو ضمن تحرک علمی و پژوهشی باید خودش باشد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: تشکل‌های دانشجویی، رئیس جمهور را درست انتخاب و وادار به پاسخ‌گویی کنند.

روح‌الامینی افزود: اگر بنا باشد در هر انتخابات به خیابان بزنیم، به توسعه همه‌جانبه پایدار نمی‌رسیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه از ارکان نظام دفاع کردند؛ چه احمدی‌نژاد و چه خاتمی و روحانی رئیس‌جمهور باشد.

عملکرد مجلس را در دوره فعلی بسیار بد می‌دانم

رئیس خانه احزاب کشور با بیان این‌که عملکرد مجلس را در دوره فعلی بسیار بد می‌دانم گفت: آقای کواکبیان به مجلس نمره 12 می‌دهد یعنی قبول مشروط! وقتی خودشان نمره 12 می‌دهند ما چند بدهیم؟ مردم دوم اسفندماه پاسخ می‌دهند.

روح‌الامینی افزود: حتی وزارت اطلاعات دولت فعلی به برخی نمایندگان که بسیار بد هستند گفته در پاسخ استعلامات برای کاندیداتوری انتخابات، شما را تأیید نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: فردی سی سال وزیر نفت بوده است؛ آیا این قدر در کشور قحط‌الرجال است؟

رئیس خانه احزاب کشور گفت: نماینده باید وکیل مردم باشد و اگر وکیل‌الدوله یا جریان خاصی شد، از خاصیت نمایندگی می‌افتد.

روح‌الامینی افزود: نماینده باید ساده‌زیست و پاکدست باشد، اهلیت، تخصص، تجربه و مانند شهید مدرس شجاعت داشته باشد و از سرزنش‌ها ابائی نداشته باشد.

مجلس اگر به وظایفش عمل کند می‌تواند در رأس امور باشد

وی اظهار کرد: مجلس منشأ اختیارات است و اگر به وظایفش عمل کند می‌تواند در رأس امور باشد؛ از همان اول وزیر را با دقت انتخاب کند نه این‌که هر چند مدتی وزیر را تغییر دهد.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: جایگاه رهبری در همه نظام‌ها هدایت کلان و تعیین افق و خط‌ومشی است.

روح‌الامینی افزود: در برخی حکومت‌ها رئیس کشور می‌تواند مجلس را منحل کند اما در ایران، رهبری نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

احزاب روی خواسته‌های مشترک توسعه منطقه مطالبه‌گری کنند

وی با بیان این‌که خانه احزاب خانه صنفی احزاب است و سیاسی نیست اظهار کرد: خانه احزاب می‌تواند احزاب را دورهم جمع کند تا با هم تبادل کنند.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: از احزاب خواستیم به فکر توسعه منطقه خودتان باشید و لازم است احزاب روی خواسته‌های مشترک توسعه منطقه مطالبه‌گری کنند.

در ادامه یکی از دانشجویان از روح‌الامینی پرسید: شما خود و فرزندتان را حزب‌اللهی و انقلابی می‌دانید اما چگونه می‌شود فرد حزب‌اللهی در تجمع اغتشاشی شرکت کند؟ نمی‌گوییم اغتشاش‌گر بود بلکه چرا در تجمع حضور داشت؟ مطالبی از شما در این خصوص در بی‌بی‌سی منتشر شد.

روح‌الامینی پاسخ داد: آیا منبع شما بی‌بی‌سی رسانه‌ای که صادق نیست، است؟ آن مطالب جملات من نیست بلکه برداشت از یک گفت‌وگو است. سردار علایی به نقل از من مفهومی که در گفت‌وگوی ما برداشت کرده، نوشته است. روز بعد از شهادت فرزندم در اتوبوس گفت‌وگو کردیم که در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شد اما برداشت درستی از سخنان من نیست.

رئیس خانه احزاب کشور گفت: مقام معظم رهبری در جریان آشوب‌های اخیر به شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفتند حساب اعتراض از اغتشاش جداست.

وی تأکید کرد: محسنِ من به موسوی رأی نداد و به احمدی‌نژاد معترض بود. باهم سر صندوق رأی رفتیم و به فرد دیگری رأی دادیم اما حق فرزندم، کُشتن نبود.

رئیس خانه احزاب کشور با بیان این‌که اکنون کهریزگ وجود خارجی ندارد گفت: حرف من به آقای اژه‌ای وزیر اطلاعات وقت، قبل از پیدا کردن جسد فرزندم این بود هرچی قانون می‌گوید عمل کنید.

روح‌الامینی افزود: به آقای اژه‌ای گفتم آن وکیلی که چهار میلیون تومان از من رشوه خواسته تا از فرزندم خبر بیاورد، پدرش را در بیاورید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.   رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی