Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:18:11 GMT

راموس: داور دو پنالتی ما را نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۳۷۸۷

راموس: داور دو پنالتی ما را نگرفت

کاپیتان رئال مادرید بعد از تساوی در ال کلاسیکو به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. او بر این باور است که داور دو پنالتی به سود تیمش نگرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در دیدار معوقه لالیگا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به داوری اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از بازی گفت: داور دو پنالتی ما را ندید. بد شانس بودیم. اگر این دو پنالتی گرفته می‌شد می‌توانستیم روند بازی را تغییر دهیم.

او درباره عملکرد تیمش گفت: رئال شخصیت خود را در این دیدار به نمایش گذاشت و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. می‌خواستیم اجازه ندهیم که بارسلونا کنترل توپ را در دست گیرد و در این ماموریت موفق شدیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

 با این تساوی تغییری در صدر جدول رده‌بندی به وجود نیامد و هم‌چنان بارسلونا صدرنشین است و رئال مادرید هم با تفاضل گل کم‌تر در رده دوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادريد ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد