Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان امروز(۲۸ آذر) در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا نازک کار» امروز( پنج‌شنبه، ۲۸ آذر) در مراسم تجلیل از دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان که در سالن شهید دهگان برگزار شد اظهار کرد: در گیلان ۱۰ پایانه مسافر و سه پایانه بار فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه رکن توسعه هر کشوری توجه به زیر ساخت‌های  جاده‌ای آن است گفت: اگر جاده‌ و راه ارتباطی مناسب نباشد بسیاری از روابط  اقتصادی مهیا نخواهد شد، خوشبختانه اکنون با توسعه خط ریلی، هوایی و دریایی و زمینی بسیاری از تعاملات اقتصادی نسبت به گذشته سهل‌تر شده است.

 

نازک کار با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۵۳دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در گیلان فعال است، افزود: میانگین سن ناوگان حمل و نقل کالا ۱۹و ۶۳ دهم درصد است که این میانگین در کشور ۱۸ و ۱۵  درصد است.

 

وی اضافه کرد: جهت حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی از تیرماه سال گذشته تا کنون ۳۳ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان فعال بخش کالا و مسافر توزیع شده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: تخصیص سهمیه لاستیک به رانندگان بر اساس پیمایش بوده و در بخش حمل و نقل مسافر، اتوبوس در ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کار کرد ۲حلقه لاستیک دریافت خواهد کرد.

 

نازک کار افزود: در بخش جابه‌جایی کالا وسایل نقلیه باری با ظرفیت ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از۲۰  تن تا ۴۰ تن به ازای ۱۵ هزار  کیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک دریافت خواهند کرد.

 

وی به عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اشاره و تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال برای  ۱۵ هزار و ۲۹۵ خودروی سنگین برگه معاینه فنی صادر شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ضمن تشکر از تلاش‌های دست اندرکاران عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهارکرد: امیدوارم همکاران راهداری در زمستان امسال به مانند گذشته با آمادگی کامل در جاده‌های استان فعال باشند.

 

در پایان از فعالین نمونه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با لوح تقدیر و هدیه از زحمات شبانه‌روزی شان تجلیل شده است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مسجد وحدت حوزه و دانشگاه حوزه علمیه بارندگی و سیلاب اردبیل فهما راهداری مراسم تجلیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بردسکن از مسدود شدن محور بردسکن به طبس به دلیل سیلاب خبر داد.

علی‌اکبر یوسفیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از روز گذشته به دلیل بارش‌های شدید و سیلاب، حوزه خراسان جنوبی با مشکل مواجه شد، اظهار کرد: از صبح مسیر تپه طاق به عشق‌آباد و در ادامه از عشق‌آباد به طبس به دلیل خرابی جاده و تخریب ابنماها مشکلاتی به وجود آمد و عملاً تردد با مشکل مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تخریب ابنماها و نبود ایمنی کافی برای تردد رانندگان، راهداری خراسان جنوبی اعلام نمود مسیر بردسکن به طبس را مسدود اعلام کنیم که با هماهنگی اداره کل این اقدام صورت گرفت.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بردسکن با بیان اینکه هنوز گزارشی مبنی بر بازگشایی این محور از سوی خراسان جنوبی اعلام نشده است، تصریح کرد: تا زمانی که مرمت تخریب‌ها صورت نگیرد امکان بازگشایی نیست.

وی با اشاره به اینکه هنوز شرایط تردد در این محور مهیا نشده است، عنوان کرد: از میدان ورودی بردسکن اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته و رانندگان از مسیر جایگزین بجستان به سمت طبس می‌روند.

یوسفیان با بیان اینکه محورهای شهرستان بردسکن مشکلی ندارند و تردد در جریان است، افزود: فقط محور روستایی سرنخواب مشکل داشت که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی انجام شده است.

وی از آماده‌باش ستاد مدیریت و همچنین نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد و گفت: اکنون نیروها در محورها مستقر هستند.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بردسکن خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود بودن محور بردسکن به طبس اکنون دو اکیپ شامل خودروهای سبک و دستگاه‌های سنگین در محور مسیر بردسکن-درونه مستقر هستند.

وی از لایروبی و پاک‌سازی داخل آبنماها برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل خبر داد و افزود: لایروبی آب‌نمای درونه و قبل از ابراهیم‌آباد انجام شده است.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بردسکن افزود: چون آب رودخانه فصلی دهن قلعه به کال شور رسیده امکان دارد در این منطقه عصر امروز سیلاب داشته باشیم.

وی با توجه به شرایط جوی از شهروندان خواست رعایت سرعت مطمئنه را داشته و وقتی به آبنماها می‌رسند بیشتر مراقب باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

یوسفیان در پایان تصریح کرد: با توجه به شدت بارندگی‎ها و آبگرفتگی و سیلاب در محورها از شهروندان درخواست می‎شود با احتیاط رانندگی کرده و به هیچ عنوان قصد عبور از سیلاب و محورهایی که دچار آبگرفتگی شده را نداشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه