Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:03:43 GMT

قرص‌های مشکوک در کیک به سمنان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۵۷۷۷

قرص‌های مشکوک در کیک به سمنان رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه مردم باید از خرید کالا از مبادی غیررسمی خودداری کنند گفت: قرص‌های مشکوک در تعداد محدودی کیک در سطح استان سمنان مشاهده‌شده است. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات علوم پزشکی سمنان در مورد قرص‌های یافت شده در تعدادی کیک در سطح استان سمنان اظهار داشت: تعداد محدودی کیک در استان سمنان مشاهده‌شده است که حاوی قرص بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه گزارشی مبنی بر مسمومیت یا آسیب فرد یا افرادی در استان سمنان به دست ما نرسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده از مبادی رسمی گفت: بازرسان بهداشت با همکاری سایر نهادها مبادی رسمی توزیع کیک و کلوچه را در استان سمنان موردبررسی و بازرسی دقیق قرار داده‌اند.

کیک‌های آلوده در برخی از مدارس شهر نطنز مشاهده شدلرستان| کیک‌های آلوده به قرص در شهرستان رومشکان مشاهده شد

دانایی عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده نسبت به چرخه توزیع کیک‌ها آن‌طور که از شواهد موجود است توزیع این کیک‌ها از مبادی غیررسمی انجام و در اختیار مراکز فروش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بررسی در مورد چرخه توزیع کیک‌ها در سطح استان سمنان همچنان ادامه دارد اظهار داشت: مردم باید در خریداری مواد غذایی دقت نظر کافی داشته باشند و خرید خود را از طریق مبادی رسمی انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: مردم باید از خرید کالایی که فاقد کد بهداشتی است و یا پلمپ آن بازشده است خودداری کنند.

دانایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل‌های انجام‌شده در مورد شیوع بیماری آنفولانزا گفت: موج اول شیوع این بیماری مهارشده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید نکات بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کنند افزود: موج دوم شیوع بیماری آنفولانزا در اواخر زمستان رخ می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عنوان کرد: بیماران قلبی، کلیوی، کودکان کمتر از سه سال، سالمندان و افرادی که مبتلا به آسم هستند بیشتر در معرض خطر بیماری آنفولانزا هستند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند